April 20, 2015

NOTD - LA MANICHIURĂ DUPĂ MULT TIMP


Înainte de Sărbători am avut intenția de a-mi aranja unghiile puțin și de a le colora într-o nuanță veselă, în ton cu primăvara. De foarte mult timp (de câțiva ani buni) mă ocup de manichiură acasă, am o rutină bine pusă la punct și rar am dat rateuri. Însă de data asta parcă nu reușeam nicicum să le dau formă și să astâmpăr cuticulele, așa că m-am „enervat” și mi-am făcut programare la un salon.




Și pentru că am ieșit de acolo foarte încântată, m-am gândit să povestesc și pe blog puțin și să fac o recomandare, în caz că ești în căutarea unei manichiuriste bune. Am ajuns la Chic & Stil Art, pe strada Radu Popescu, undeva în zona podului Grant, la Alina. Programarea am făcut-o cu două ore înainte și mereu mă bucur când găsesc loc (pentru că sunt spontană la capitolul ăsta, ideea programării îmi vine subit și nu am răbdare să aștept mai mult de 3-4 ore între telefon și vizita la salon).


Alina e o tipă foarte finuță, pe care am apreciat-o în primul rând pentru că nu m-a bătut la cap cu întrebări (nu am nimic cu nimeni, doar că nu sunt foarte vorbăreață și nici nu-mi place ca cineva să insiste). Apoi i-am apreciat mâna fină, nici nu simțeam că umblă la cuticule. Întâi le-a făcut cu freza, apoi a dat formă unghiilor din pilă, le-a băfuit, le-a pus la înmuiat în apă călduță și cu foarfeca a subțiat din grosimea cuticulelor (mie îmi cresc repede și se adună cumva în înălțime, mai ales pentru că le tot împing cu bețișorul). 


Cert este că nu le-a tăiat de tot, nu le-a „scobit” pe dedesubt, nu le-a traumatizat, iar la final eram extrem de încântată de formă și aspect. Am ales o ojă normală Melkior, cea roșie din poze, care mi-a rezistat cu brio 7 zile, după care am șters-o. Asta a fost manichiura mea de Sărbători și parcă mi-a redeschis apetitul pentru vizite la salon - e plăcut să aibă altcineva grijă de tine din când în când. Prețul a fost de 25 lei. 


Am zis să las asta aici, în caz că ai nevoie de o recomandare și nu știi de unde să începi. În plus, roșul ăsta frumos merita fotografiat, mi-a plăcut atât de mult încât cred că am să apelez din nou la el. Tu ești genul care preferă manichiura acasă sau mergi la salon? Dacă ai vreo recomandare de manichiuristă bună, lasă un comentariu - nu ține doar pentru tine :)


2 comments :

  1. Si eu imi fac unghiile acasa de multi ani dar recunosc ca mi-e dor de salon, mai ales de o manichiurista buna :) Superba culoarea pe care ai ales-o! Pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mie mi-a plăcut atât de mult, Georgia, că m-am mai dus de 2 ori de atunci :)) Acum am ales un alb-bejuliu, OPI My vampire is buff și sunt foarte încântată. Cel mai mult îmi place că-mi fac cuticulele cu freza, nu le taie și cresc frumos după. Iar dacă am grijă să le hidratez cu ulei zilnic, atunci mă ține peste 2 săptămâni manichiura. La un moment dat am să mă opresc probabil, că deja prind gustul răsfățului și fac gaură în buget soon :)) Pup!

      Delete