April 23, 2015

BODY PAMPERING - CE FOLOSESC ACUM


Am trei produse de care sunt foarte încântată în perioada asta, produse din secțiunea body pampering. Și a venit momentul să te ispitesc cu ele. Am să încep cu cea mai recentă iubire în materie de geluri de duș și anume uleiul de la L'Occitane. La aniversarea BeautyBarometer am primit un flacon de 75 ml și de la prima folosire am fost impresionată. Până atunci nu mai folosisem produse L'Occitane, dintr-un motiv simplu: mi se par destul de scumpe. 




Însă uleiul ăsta e deosebit: are un miros dulce, subtil și o textură uleioasă care în contact cu apa se transformă în cea mai cremoasă și fină spumă. Cireașa de pe tort este că nu-mi usucă pielea deloc. Deloc! Faptul că folosesc creme după duș e o alegere, un răsfăț, dar presupunând că n-aș avea timp să fac asta, nu e niciun bai.


După ce am data gata flaconul mic (destul de repede, căci devenise nu doar gel de duș, ci și săpun lichid), am mers în magazinul lor din AFI și am comis aroganța: mi-am luat flaconul la 250 ml - să fie și să-mi ajungă. O parte a fost transferată în flaconul mic, ca să-l pot lua și în deplasări, iar restul a rămas pe raftul din baie. E o plăcere să-l folosesc și-l recomand. Am avut și o reducere prin cardul Sensiblu, așa că am dat 70 lei pe el. Varianta mică, de 75 ml, costă 35 lei și mi se pare un preț rezonabil - măcar ca să-ți faci idee despre minunăția asta. Îl găsești aici.


După duș mă delectez cu două unturi de corp - unul e pentru seară, celălalt pentru zi. Există și o explicație pentru preferința asta. Cel de seară este de la Crabtree & Evelyn, recent intrat în rutina de îngrijire și are 250 gr (prețul este de 123 lei și îl găsești aici). Dacă ești fană a mirosului de miere, încearcă untul ăsta: miroase delicios a miere with a twist, pentru că are și o ușoară aromă de petale de flori (de la peach blossom-ul ăla). Are o textură onctuoasă, care însă intră repede în piele și se întinde cu ușurință (nu e din cele care trebuie masate intens și greoi).


Iar mirosul durează aproape o veșnicie pe piele și nu pot decât să mă bucur. Untul vine ambalat într-un borcan de plastic cu capac metalic - capacul are niște striații pe margine, iar asta mă ajută să-l deschis și închid fără probleme, chiar și dacă am mâinile proaspăt date cu cremă.


Al doilea produs de corp pe care-l ador e cel de la Scottish Fine Soaps, din colecția Boheme. Am mai povestit pe blog cât de mult îmi place gama asta și l-am avut mult timp și pe wishlist. În primul rând îmi place ambalajul :) Body Lustre are particule strălucitoare, foarte fine, iar ăsta e motivul pentru care îl folosesc ziua (și abia aștept să vină căldura și să sclipicesc în soare ca vampirii). 


Are o textură mult mai ușoară, mai aerată, însă la fel de hidratantă și plăcută. Relaxează pielea instant, o face fericită - cum îmi place mie să spun, miroase frumos de tot, însă parfumul ține mai puțin pe piele față de cel de la Crabtree. Oricum, asta nu mă face să-l iubesc mai puțin.


Borcanul este din sticlă și cu siguranță va fi refolosit la ceva după ce termin untul. Cantitatea este de 150 gr, costă 57 lei și îl găsești aici. Momentan sunt mulțumită de descoperirile făcute și de produsele pe care le folosesc, dar mărturisesc că abia aștept să încerc și altceva de la Crabtree & Evelyn, în special gelurile de duș. Imediat ce-l termin pe acesta de la L'Occitane îmi fac drum în Sun Plaza și aleg ceva frumos mirositor. Eventual fac și o comparație calitate/cantitate/preț, sub pretextul că fac smart shopping (yeah, right!). 

9 comments :

  1. Nu o fi smart pentru buzunar da' daca e o placere pentru corp, pentru simturi... cate un rabat nu mai conteaza! Asa am spus si la produsele Sabon, asa si cu uleiul asta de dus. Crazy in love!
    xoxo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mihaela, mulțumesc pentru înțelegere :)) Adevărul e că sunt deosebite și mă vor ține destul de mult. Folosesc câte puțin, dar asta nu înseamnă că nu am parte de efecte :) Te pup!

      Delete
  2. Arata ca niste bijuterii si la cum le-ai descris, yummmm!
    Eu am avut doar uleiul de dus, mi-a placut foarte mult intr-adevar, desi mi s-a parut asa, mai de vreme rece (ma refer la textura, cum se simte pe piele, miros).
    Te pup, pretty lady!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu sunt atât de încântată de textură, încât îl folosesc non-stop :)) Indiferent de vreme :p Pupici!

      Delete
  3. am folosit si eu gel de dus de la loccitane si era deosebit mai ales cel cu ulei de migdale

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bună Irina,

      Chiar e deosebit, foarte diferit de tot ce am încercat până acum. O vreme cred că rămân la el :D Pup!

      Delete
  4. Of, cum ai scris despre uleiul de dus de la L'Occitane! ♥
    Moama, cum arata si cremele alea! Le vreau pe toateee! :)
    Faci poze foarte frumoase, Ioana, si imi plac mult articolele tale - mi-ar placea sa te citesc mai des, porfiiis! :D
    Pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pe mine mă atrag ambalajele frumoase ca un magnet :)) Of, ce scumpă ești! Mulțumesc mult! Și eu vreau să scriu mai des, dar în perioada asta nu prea am șanse. Am o grămăjoară de produse despre care vreau să scriu și o tonă de idei, iar după jumătatea lunii iunie mă apuc de treabă! Abia aștept să-mi reintru în ritm. I miss blogging & reading lovely blog, such as yours :* Te pup și spor la învățat!

      Delete
    2. Acum am vazut ca esti ocupata cu pregatirile de nunta, am si uitat. :D Casa de piatra!
      La fel si eu, dupa ce scap de bac revin in forta. :))
      Mersi! Te pup!

      Delete