May 9, 2015

PRIMUL MEU PRODUS SKINCODE


După foarte mult timp, revin pe blog cu câteva cuvinte despre o cremă Skincode, primită spre testare cu aproape o lună în urmă. În timpul ăsta m-am ocupat intens de pregătirile pentru nuntă, pregătiri care m-au acaparat și n-am mai văzut altceva în afară de asta și birou. Dar am făcut câteva mici schimbări, mânată de bucuria venirii primăverii: m-am reapucat de făcut exerciții pentru abdomen, îmi încep diminețile cu semințe de Psyllium, apă caldă cu lămâie și 10 minute de cardio/100 de squats și apoi trec la ritualul de îngrijire.

Și aici a intervenit o mică schimbare, pentru că am introdus în rutină crema Skincode Essentials 24h cell energizer, asta după ce am făcut o analiză a listei de ingrediente (pe care o găsești la finalul articolului). M-am bucurat să am ocazia să testez primul produs de la ei. În repetate rânduri m-au atras în farmacii, dar nu am reușit să zăbovesc și să le analizez. Mai mereu mergeam să-mi iau exact ce-mi trebuie și ieșeam înainte să mă agaseze vreun paznic (mulți din ei devin un fel de umbră și aproape că-mi suflă în ceafă).


Revenind la crema de față, ambalajul este de tip borcan (de sticlă) și vine însoțit de un aplicator din plastic, pe care nu l-am folosit mereu, recunosc, deși ideea mi se pare una foarte bună (cu condiția să dezinfectezi paletuța înainte și după fiecare folosire). Asta ca să nu faci ca mine și să-ți bagi degetele prin borcănel. Crema are 50 ml, o cantitate standard și cumva îmi aduce aminte de cremele mătușă-mii, cremele ei bune, pe care și le cumpăra din Franța/Germania și le ținea mereu la frigider. 


Ingredientul pe care pun ei accent este CM Glucan, ingredient prezent în toate produsele gamei, care promite să reducă ridurile, liniile fine și să îmbunătățească elasticitatea și fermitatea pielii. Bineînțeles că o piele îngrijită și hidratată corespunzător va fi fermă și elastică, e nevoie doar de produse bune și puțină atenție.


Textura este una relativ lejeră, hidratantă, produsul se întinde ușor și intră în piele imediat, iar finish-ul este semi-mat. Pe ambalaj este menționat că nu are parfum, nici eu nu l-am sesizat, însă la finalul listei de ingrediente apare un iritant din categoria synthetic fragrance, pe numele lui Pentadecalactone. Crema este recomandată tenurilor sensibile, normale sau uscate, însă pe ten nu am folosit-o decât de 2 ori. Nu e grasă deloc (cum e Apidermin-ul, de exemplu), însă îmi pare puțin cam mult pentru nevoile actuale ale tenului meu. La iarnă va fi o alegere excelentă, însă acum, de când a început să se încălzească, am nevoie de ceva mult mai lejer.

Așa că am folosit-o pe gât, zonă pe care, deși mi-am propus să o îngrijesc mai des, o omit în multe dimineți și seri. Cel mai mult îmi place cum se aplică și faptul că nu lasă peliculă grasă. O aplic pe gât și decolteu, iar ce rămâne merge pe coate. Da, sunt genul care găsește întrebuințări multiple unui produs, mai departe de specificațiile de pe ambalaj (ca idee, folosesc bronzer-ul și pe post de fard de ochi dacă vreau un look asortat). 


Prețul este destul de mare - 159 lei. Dacă mă citești, știi că cele mai multe produse folosite pentru îngrijirea tenului sunt de la Paula's Choice - brand destul de scump, dar cu produse faine, care mi-au câștigat încrederea. În afară de aceste cheltuieli (care, între noi fie vorba, mă cam rup atunci când se termină toate flacoanele deodată) și cu mici aroganțe la capitolul produse de corp, sunt o zgârcită și o idealistă, genul care caută produse bune și mulțumitoare atât din punct de vedere calitativ, cât și din punct de vedere financiar. 

Iar în momentul de față nu sunt convinsă că aș investi suma asta într-o altă cremă de față decât cea pe care o folosesc deja. Însă, dacă ești fană a produselor Skincode sau dacă ești în căutarea unei creme bune, o recomand. Are o listă de ingrediente mult mai OK decât ce am văzut prin magazine. Crema are un termen de valabilitate de 6 luni de la deschidere și este disponibilă în farmaciile Help Net.


Listă de ingrediente: Aqua(good), Caprylic/Capric Triglyceride (best), C12-20 Acid PEG-8 Ester(good), Glycerin(best), Butylene Glycol(good), Dimethicone(good), PEG-8(good), Cetyl Alcohol(good), Oryza Sativa (Rice) Starch(good), Sodium Carboxymethyl Beta-Glucan(good), Tocopherol(best), Ascorbyl Palmitate(best), Ascorbic Acid(best), Caprylyl Glycol(good), Potassium Cetyl Phosphate(good), Nylon-12(good), Carbomer(good), CI 77891 (Titanium Dioxide)(best), Sodium Hydroxide(average), Sodium Polyacrylate(good), Pentadecalactone(poor - fragrance), PPG-26-Buteth-26(good), PEG-40 Hydrogenated Castor Oil(good), Citric Acid(good).

Eu sunt la primul produs Skincode și am rămas cu o impresie plăcută. Dacă ai mai folosit ceva din gama lor și crezi că merită recomandat, do tell în căsuța de comentarii. Un weekend însorit îți doresc!

2 comments :

  1. Ce-mi place blogul tau! <3 E al dracului de greu sa gasesti bloguri faine in ro. Imi place cum scrii, imi place de tine, si nu inteleg de ce nu te-am gasit mai repede! Keep up the good work, girl!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cora,

      Îți mulțumesc mult, mult de tot pentru cuvintele frumoase! Cuvinte ca astea mă fac să continui și să do my best. O zi faină să ai! Te pup!

      Delete