June 29, 2015

NEW IN & I'M BACK & BLA BLA

Long time, no see, ladies. Veștile sunt următoarele și sunt bune: am supraviețuit nunții, m-am bucurat și de un concediu bine-meritat, mi-a fost dor de blog, iar acum m-am așezat la laptop și m-am apucat să scriu din nou.  Nu am găsit o variantă mai bună de început decât o postare de tip New In, cu produsele adunate în ultimele două luni. 

Un mic warning: după atâta timp simt că m-am sălbăticit, așa că încearcă să faci o faptă bună și să treci peste pozele nu-tocmai-reușite (dar promit să-mi revin). Norii de afară nu-mi sunt de folos, deci nu mă pot scoate nici măcar cu lumina bună. Acum că am lămurit asta, să purcedem, zic, la purcoiul de produse culese și adunate și primite și cumpărate, toate claie peste grămadă în această postare minunată de azi. Am încercat să le grupez cumva pe categorii.



Pentru păr: fixativ Nivea Diamond Gloss, primit pentru testare (preferatul meu, pentru luciul frumos pe care-l lasă), două balsamuri de păr Aussie Take The Heat și 3 Minute Miracle Frizz Remedy și alte două produse Wella, de care sunt absolut îndrăgostită: șamponul Moisture și balsamul pentru volum, ambele primite „cado”.


Next: alte două produse Wella, venite la pachet cu cele de mai sus: un balsam leave-in și un fel de fixativ simpatic, două uleiuri de păr, unul de la Garnier Ultra Doux (pe care îl iubesc) și altul de la Wella (Luxe Oil), plus un mini-șampon uscat Batiste.


La secțiunea skincare folosesc în paralel 3 geluri de duș: B.U. My Smoothies Yogurt&Papaya (miroase delicios) și Dove Nutrium Moisture cu particule exfoliante, ambele primite la cel de-al doilea Beauty Swap organizat de BeautyBarometer și uleiul de duș Eucerin, pe care mi-l doream încă de pe vremea când făceam comenzi pe iHerb. Iar chestia aia peachy la tub este un scrub H&M, care miroase delicios a piersică.


Testez trei deodorante de tip roll-on: două Sanex și unul de la Nivea (varianta Powder Touch, care e preferata mea, pentru că miroase tare fain și discret), plus un deodorant-cremă de la Lancaster, pe care nu am apucat să-l testez încă.


Mi-am dorit mult să încerc gelul de spălat L'Oreal Sublime Soft Calming Gel-Cream Wash, dar nu reușeam niciodată să dau de el la raft. Într-un final s-a întâmplat minunea și l-am luat. Am revenit la mult-iubitul Clear Skin Hydrator de la Paula's Choice și am mai luat și o loțiune Resist 10% AHA, un mini-lichid 2% BHA, iar laptele demachiant Lancôme e cadou de la Georgia :) Ăsta e bun de luat în vacanțe, pentru că e mititel. Și bun.

Curiozitatea m-a împins să iau câteva benzi pentru albire 3D Crest Whitestrips Classic Vivid și un fel de șmirghel pentru epilat, de pe un site dubios, cu texte în rusă. Șmirghelul ăsta nu e descoperirea mea, ci a unei prietene, dar pachetul are două seturi, așa că am făcut fifty-fifty și surpriza e că funcționează.


Pentru buze folosesc „doar” trei balsamuri: acofar derm, Lavera și Friendly, primele două fiind în nuanța Nude, iar ultimul e...normal, că nu știu cum să-i spun (de altfel, e și preferatul meu).


Am scăpat la oje și am ales de la China Glaze nuanțele Elephant Walk, Dandy Lyin' Around, Kalahari Kiss, Mimosa's before Mani's, iar de la Rimmel London nuanțele Pillow Talk, Peachella și Rain Rain Go Away.


Mai jos: o ojă Avon Gel Finish în nuanța Barely There, un top coat essence primit la Beauty Swap și un roșu superb Lollipops, primit tot de la Georgia - un roșu pe care abia aștept să-l port, asta după ce unghiile își vor reveni din prostia pe care am făcut-o cu ocazia nunții: ojă semipermanentă. Never again! Pentru cuticule am luat un ulei și un balsam, ambele Sally Hansen. Balsamul e bun de purtat în geantă.


Mi-am dorit mult să îmbogățesc colecția de creme de mâini cu gama Gardeners de la Crabtree& Evelyn (mi-am declarat iubirea pentru ea aici), iar setul acesta conține un gel antibacterian, un scrub pentru mâini, o cremă hidratantă și o ojă - basically, un tratament aproape complet pentru îngrijirea mâinilor. Crema și gelul stau în geantă, celelalte două - acasă.


Cea mai bună investiție din ultimul timp în ceea ce privește îngrijirea picioarelor este minunea asta de la Scholl. Da, mi se pare că am dat o căruță de bani pe pila asta, daaar funcționează și am ajuns la tălpi fine în 10 minute, pe uscat, fără să mai stau să înmoi, să dau ca nebuna cu pila, etc. O recomand cu căldură, salvează timp și-și face treaba impecabil.


Și acum trec la partea de makeup: palea L'Oreal La Palette Nude a venit tot de la Georgia și este folosită intens de aproape o lună. Ador toate culorile, sunt foarte mulțumită de ele și de cum se prezintă, dar vreau să specific că un primer e necesar pentru a intensifica nuanțele. Îmi place atât de mult încât am impresia că celelalte farduri vor expira - uitate prin sertar.


Aveam nevoie de un bronzer nou, iar pe cel de la Miss Sporty nu l-am găsit în ziua aia, așa că am ales alte două (ooops!). Nu m-am putut hotărî între cel irizat de la essence și cel mat de la Catrice, așa că le-am pus pe ambele în coș. Îmi plac în egală măsură, dar apelez mai des la cel mat.


Pudre. Păi nu mi-am luat eu pudre? Toate libere: Catrice Nude Illusion (care nu-mi place, pentru că nu matifiază bine), Ben Nye Luxury Powder Banana - pe care mi-am dorit-o mult, dar nu m-a dat pe spate și Benefit The POREfessional Agent Zero Shine, care-mi place cel mai mult dintre toate.


Mai era nevoie mare de un concealer și am ales Catrice Camouflage în nuanța Ivory, care e destul de OK, iar ca primer - primul meu produs MAC, un Paint Pot în nuanța Soft Ochre - pe care îl ador! Îmi place mult mai mult decât primer-ul de la Radiance, pentru că acoperă roșeața și permite și amestecarea cu ușurință a culorilor.


Am zis să mai încerc și un concealer lichid și l-am ales pe cel de la Astor Skin Match, dar nu sunt foarte încântată de el (mi-e dor de concealer-ul The One de la Oriflame și cred că am să-l comand în curând) și o ceară pentru sprâncene de la Catrice, care e super ușor de folosit.


Pentru machiajul ochilor, am îmbogățit colecția cu un creion cremos de la H&M în nuanța Brown, un fard lichid metalic YSL în nuanța Onde Sable și un Color Tattoo de la Maybelline în nuanța On and On Bronze.


Undeva, cândva, am aruncat în coșul de cumpărături și un blush Catrice în nuanța Mandy-rine, alături de la pensulă kabuki de la beautik. Oh, the fluffiness!


Pentru că, în ciuda faptului că folosesc SPF peste tot, fața mea rămâne albă vara, iar gâtul și pieptul se bronzează, am zis să încerc concentratul autobronzant de la Paula's Choice, pentru a imita o făptură bronzată uniform, mai ales atunci când nu folosesc machiaj. O amestec cu SPF-ul sau cu CC Cream-ul și e foarte OK.


Alte minuni includ: rujul ăla oldschool, cel verde care-și transformă culoarea imediat ce e aplicat pe buze. Din păcate, al bunicii se transforma într-un roșu frumos, al meu devine fuchsia. Dar partea cu adevărat faină este că e foarte pigmentat și rezistă muuuulte ore pe buze. Am recumpărat Volumissime x5, pentru că-mi era dor de el și primul ruj de la Catrice, unul mat, în nuanța Bare all. Și gata, am terminat! Nu sunt multe, nu?


Iar acum urmează partea mea preferată: un mic giveaway, pentru că e vară și pentru că îmi place să fac giveaway-uri. Grămăjoara se formează dintr-o loțiune sclipicioasă de la H&M, un creion de ochi H&M în nuanța White, un kit de sprâncene tot de acolo, cu două nuanțe de maro (una deschisă și una mai închisă), plus o pastilă cu ceară, un balsam de buze nude de la acofar derm și două oje: China Glaze Desert Sun, care mi se pare nude-ul perfect pentru piele bronzată și un rozaliu lăptos de la H&M, nuanța Warm Sand.


Grămăjoara va ajunge la una din posesoarele comentariilor care vor apărea la acest articol, după o extragere cu ajutorul site-ului random.org. Poți să-mi scrii ce vrei tu, însă m-aș bucura să-mi spui ce anume ți-ar plăcea să citești în viitorul apropiat pe blog. Variantele sunt mai multe:

♥ Review-uri la unul sau mai multe din produsele prezentate mai sus;
♥ Sfaturi super bune pe care le pot da în urma experienței fantastice de a fi mireasă; 
♥ Detalii legate de ținuta de nuntă, experiențele de la salon (care n-au fost exactly dreamy), manichiură, coafură și machiaj dă mireasă;
♥ Amintiri, impresii, chestii faine legate de săptămâna de miere din Mallorca. I-aș spune lună de miere, dacă ar fi fost chiar o lună. Dar n-a fost :) Adică un fel de travel post-something.


P.S. Giveaway-ul se încheie duminică seară la ora 20:00. Luni, pe 06.07.2015, voi anunța numele norocos.

So glad to be back! 

Later edit: Fetelor, vă mulțumesc pentru comentarii, pentru urări și vorbe faine! În weekend am primit și pozele de la nuntă, așa că am să încep să le sortez și să pun cap la cap postarea (sau postările, mă mai gândesc) legată de nuntă. Câștigătoarea giveaway-ului este Ilinca. Ilinca, aștept un mail sau un mesaj pe pagina de Facebook cu datele tale. După ce le primesc, merg să las coletul la Poștă.



27 comments :

  1. Review-uri la produsele prezentate mai sus dar si sfaturi super bune in urma experientei tale de a fi mireasa....am doua fete de maritat si mi-ar fi de mare ajutor :D . Multumesc pentru minunatul concurs,o saptamana frumoasa iti dores,pupici <3

    ReplyDelete
  2. toate de mai sus ar fi interesant de citit si reviewuri si experienta de nunta si travel related :D

    ReplyDelete
  3. Review-uri la unul sau mai multe din produsele prezentate mai sus si Amintiri, impresii, chestii faine legate de săptămâna de miere din Mallorca. Deoarece as vrea sa stiu daca sa merg si eu sau nu in Mallorca iar produsele prezentate sunt foarte interesante si as vrea sa aflu mai multe lucruri despre ele ,stiind ca tu le-ai incercat :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daniela,

      Îți spun de pe acum să mergi în Mallorca, dar îți recomand partea de vest/nord-vest. Oricum, partea cu munți și livezi. E minunat acolo! Partea de sud e cu plaje și hoteluri, nu cu mult diferită de ce avem și noi, agitație, gălăgie, tineret rebel (eu mă simt mai old așa, haha). Atât că au palmieri pe plajă, dar în rest nu mi s-a părut nimic deosebit. Am să detaliez într-o postare totuși :)

      Te pup!

      Delete
  4. Review-uri, mai ales incluzand informatii despre magazinele de unde putem cumpara aceste produse. Si povesti din Mallorca *dreamy*

    ReplyDelete
  5. Sincer si un review la produse ar fi ok mai ales la cel de la MAC dar acum mai mult ma intereseaza sfaturi si detalii despre nunta. :)

    ReplyDelete
  6. Buna si bine ai revenit! Eu una, chiar daca nu urmeaza sa fiu mireasa, mi-ar placea tare mult sa citesc despre nunta si luna de miere. Imi plac mult povestile astea lungi cu multe poze. Cat de multe produse noi ai! Dar si timpul a trecut repejor, ai avut cand sa strangi. Nu in ultimul rand, casa de piatra si o viata fericita in doi! Ioana.

    ReplyDelete
  7. Mie mi-ar placea sa vad ceva review-uri. Vad ca ai achizitionat cateva produse hiar interesante si sunt curioasa cum ti se par :)

    ReplyDelete
  8. Mihaela Grigoras
    Felicitari ! Sa fiti fericiti impreuna !
    Mi-ar face placere sa citesc un articol relaxant despre nunta, dar si despre cum a fost in voiajul de dupa nunta !

    ReplyDelete
  9. In primul rand CASA DE PIATRA si FELICITARI!
    Ai revenit cu o postare interesanta! Produse noi si diverse!
    Poti scrie despre toate temele prezentate si poti incepe cu detalii de la nuta si salon :)

    ReplyDelete
  10. Felicitari si casa de piatra iti doresc.Mi-ar placea sa faci un mini-review pentru Crest.Oscilez in a le cumpara sau nu.Mi-am achizitionat si eu acel mini produs de la Paula's Choice si chiar imi place mult.Am inceput sa il folosesc de 4 zile iar tenului meu ii prieste,nu mi l-a uscat iar cosurile s-au diminuat considerabil.

    ReplyDelete
  11. Welcome back! Ce de chestii s-au adunat, mie mi-ar fi frica sa pun cap la cap tot ce cumpar in doua luni :))
    Eu as vrea sa ne spui cum a fost in Mallorca!
    (a fost doar mesaj de welcome back, nu vreau sa ma inscriu pt concurs :P)

    ReplyDelete
  12. Doamne dumnezeule, cate lucruri ti-ai cumparat! Scop: Buy everything! :)) Eu astept review-uri la produsele de mai sus, mai ales la bronzere dar toooate-mi plac :D

    ReplyDelete
  13. Hola! Welcome back! Sunt curioasa de balsamul pt cuticule, n-am incercat niciodata asa ceva...este o textura mai solida? Apoi as vrea sa vad niste manichiuri, sunt faine nuantele alese de tine. Nu ma steptam la asa o parere buna in ceea ce priveste pila Scholl...poate mi-o iau si eu, desi ador piatra ponce. Fardul de ochi YSL este absolut fantastic, la mine rezista pe pleoape toata ziua fara sa se intinda sau sa se adune!!! Puuuup

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hooola! Yup, balsamul are textură solidă și se topește frumos în contact cu căldura degetelor. Manichiuri abia aștept și eu, numai să-și revină unghiile după experiența cu scosul semipermanentei. Până atunci le țin pe întăritor, ulei și balsam. La pilă nici eu nu mă așteptam, dar eram prea curioasă și se pare că ne înțelegem bine. E bună pentru întreținere între pedichiuri și acum cu siguranță voi rări sesiunile de pedichiură. Mă bucur că îți place ♥ Între timp l-am testat și eu și nu-mi vine să cred cât de bine rezistă pentru un produs de tipul ăsta :D Te pup!

      Delete
  14. Bine ai revenit, chiar mi-a fost dor sa te citesc! Sa te bucuri de noutati si sa ne scrii si despre experienta cu nunta si pregatirile, sunt curioasa. (nu ma inscriu la GA, voiam doar sa zic hello!) :) Pupici

    ReplyDelete
  15. Casa de piatra si felicitari pentru ca totul a iesit bine ( chiar daca nu au fost toate asa cum sperai - la nici o nunta nu este totul perfect,eu cred ca a fost de vis pentru ca a fost nunta ta )!!
    Ca sa fiu sincera,toate variantele enumerate de tine sunt acceptate,asa ca poate reusesti sa le abordezi pe toate !!
    Subiectul care ma tenteaza cel mai mult este cel legat de nunta !! Anul trecut,in septembrie,am trecut si eu prin aceasta experienta unica si a fost minunat,si acest subiect ma fascineaza,imi place sa citesc,sa ascult povesti despre nunti ; si despre saptamana de miere ar fi frumos sa ne povestesti !!
    O zi minunata iti doresc !!

    ReplyDelete
  16. Hey! Îți doresc să ai o căsnicie frumoasă, cu împliniri și înțelegeri! Mi-ar plăcea tare mult să citesc despre escapada la Mallorca și să văd multe fotografii!Îmi plac și review-urile! O seară minunată!

    ReplyDelete
  17. OMG!! Paleta Loreal se gaseste in Romania? Pare dupe pt Naked , o vreaaau!! :)) Las toate fardurile pt ea , chiar as vrea un review (daca e disponibila in RO). Vreau articol despre nunta , salon , luna de miere-tot :D So dreamy! Iubesc articolele de genul , cat mai lungi si cu , cat mai multe detalii... :) I love weddings :) Stiu ca iguanitza a postat la un moment dat un articol de genu- i loved it! Casa de piatra si multa iubire! Ma bucur sa aud povesti cu happy ending :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bună Roxana,

      Paleta de farduri e primită din Belgia :) Yup, seamănă cu Naked și e foarte faină! O folosesc zilnic și o iau cu mine peste tot. De asta spuneam că celelalte farduri vor depăși termenul de valabilitate, uitate prin sertar :)) Mulțumim de urări! Te pup!

      Delete
  18. Bine ai revenit! Cel mai tare mi-ar placea sa citesc despre experienta nuntii si sa vad poze cu machiajul si rochia pe care le-ai purtat, am un feeling ca ai fost flawless :D Nu ar strica nici un review la balsamul Sally Hansen ori la top coat-ul Essence :)

    ReplyDelete
  19. Eu visez la calatorii, asa ca as savura fiecare cuvintel pe care ni l ai impartasi despre Mallorca.Abia astept!

    ReplyDelete
  20. Nunta si honey week clar!:D

    ReplyDelete
  21. In primul rand casa de piatra !.Toate ar fi interesant de citit si reviewuri si experienta nuntii

    ReplyDelete
  22. Felicitari si sa fiti fericiti vreme lunga, mult dupa primele semne de osteoporoza!
    Sunt curioasa de produsele de la Aussie si sa stiu de unde e luata paleta de farduri de la LÓreal, ca la noi nu se gaseste nu?
    Good to have you back ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bună Silvia,

      Mulțumim mult de urări, așa să fie :)) Paleta de farduri e primită din Belgia, pentru că am prietene faine ♥ Și eu mă bucur că m-am întors, chiar dacă mi-am ieșit puțin din mână și mă tot lungesc în încercarea de-a mă aduna :) Te pup!

      Delete
  23. Eu am devorat postarile despre nunta, si daca mai urmeaza altele, cu siguranta vor avea aceeasi soarta :D. Daaar mi-ar placea foarte mult sa aflu si despre cateva din marea de produse noi, cum ar fi smirghelul ala, despre care am tot citit pe net ca n-ar face nimic... Si despre ceara de la Catrice, si despre benzile Crest. Dar as citi despre oricare dintre celelalte, I'm not that picky :).

    ReplyDelete