September 28, 2015

5 NAILPOLISH PICKS FOR AUTUMN


M-am întors cu încă 5 alegeri pentru toamnă, de data asta la capitolul oje. Recent am adăugat 2 nuanțe noi la colecție, ambele din gama La Laque de la Bourjois, așa că le-am inclus în acest mini-top. Deja port pe unghii una din ele și sunt mai mult decât încântată de textură, rezistență și aspect. Mai jos am inclus și swatch-uri la fiecare dintre cele 5 oje alese, swatch-uri făcute pe mâna stângă - ca de obicei, care acum arată de parcă am curățat prea multe nuci, pentru că a început să mi se ducă tatuajul cu henna. 



Prima ojă aleasă este una cuminte, pentru zilele când nu am chef de urmărit conturul cu mare atenție și nici nu vreau ceva care să iasă în evidență. Este un roz pal, care-și intensifică nuanța în funcție de câte straturi aplici: Petal Pink de la Crabtree&Evelyn (o găsești aici sau în diverse seturi pentru mâini pe același site). Rezistența este bună, pe unghiile mele ține mai bine de 4 zile. 


A doua nunță aleasă este un crem/gri deschis, o culoare neutră, care mi se pare că seamănă foarte bine cu fondul meu de ten. Îmi place că se confundă ușor cu pielea și o folosesc în special atunci când am unghiile pătate sau îngălbenite, pentru că acoperă foarte bine și arată superb. Mai ales pe unghii scurte. Nuanța se numește Barely There, de la Avon, gama Gel Finish. O găsești aici.


O superbitate maronie de la Bourjois, luată recent din Douglas: La Laque Marron Show. Mi se pare ideală pentru toamnă, mai ales dacă ești în căutare de culori închise. Îmi plac foarte mult nuanțele de maro și nu am văzut ceva asemănător la standurile cu oje. Abia aștept s-o port. La fel, mi se pare că merge cel mai fain pe unghiile tăiate scurt, eventual accesorizată cu inele foarte subțiri.


Alături de ea am luat și movuliul ăsta, cel pe care deja îl port de 2 zile și care se vede minunat la lumină: Beach Violet. Ambele oje sunt foarte pigmentate și cremoase, se întind cu ușurință și acoperă perfect dintr-un singur strat. Își păstrează luciul și cel mai important aspect este că se usucă repede, deci riscul de a-ți strica manichiura este redus.


Ultima alegere este o ojă roșie, un roșu pur, primit de la Georgia: Lollipops Paris - nu are nicio nuanță trecută pe ambalaj, așa că am botezat-o eu Jelly Red. Pentru că e o ojă jelly, din cele semi-transparente, care au nevoie fie de o bază albă înainte, fie de două straturi ca să obții o culoare opacă și uniformă. Pe asta o țin pentru zilele când am nevoie de încrederea pe care mi-o dă roșul.


Sunt foarte încântată de fiecare dintre aceste oje și sper să le consum măcar pe jumătate în perioada următoare. Visez la ziua aia în care să pot anunța pe blog, Facebook, Instagram și eventual canalul de Youtube că am terminat o ojă...

2 comments :

  1. Foarte frumoase sunt toate, ultimele 3 imi plac in mod deosebit :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Avem gusturi asemănătoare, Georgiana :)) Te pup!

      Delete