October 5, 2015

MOA THE GREEN BALM - AM TESTAT PRIMUL BALSAM DEMACHIANT [VIDEO]


În urmă cu vreo 3 săptămâni am primit spre testare, de la Alchemy Boutique, un balsam demachiant, pe numele lui MOA The Green Balm. MOA vine de la Magic Organic Apothecary, un brand englezesc - ca să vezi că fac ce fac și tot la astea englezești trag. Kit-ul Daily Cleansing Ritual era pe lista mea de produse care trebuie încercate și este format din 2 produse - un balsam demachiant la 50 ml și un prosopel cu 2 fețe, din țesătură de bambus.





Pentru mine este o premieră, fiind primul demachiant sub formă de balsam pe care îl folosesc. Și sunt mega-încântată de tot ce înseamnă kit-ul ăsta. În primul rând, are un ambalaj ochios, foarte girly, care nu avea cum să treacă de radarul meu. În plus, este un balsam pe bază de ulei de cocos, cu o textură foarte onctuoasă, care în contact cu pielea se înmoaie și devine foarte ușor de distribuit. Bonus: nu este nevoie decât de foarte puțin produs pentru a demachia complet fața.

Metoda de folosire este mai sauvage, adicătelea îmi folosesc degetele pentru a masa balsamul și a înmuia machiajul, lucru care duce inevitabil la fond de ten amestecat cu mascara și ulei pe toată fața. Deci probabil că ai să fii înțelegătoare când am să spun că nu avea rost să fac o demonstrație filmată la partea asta. 


Însă prosopelul din dotare șterge totul ca prin magie. După ce simt că am masat bine-bine-de-tot, trec prosopelul sub un jet de apă caldă-spre-fierbinte, storc și îl pun pe față. Îl las acolo câteva secunde, apoi șterg. Și tot machiajul dispare, iar pielea rămâne incredibil de fină și hidratată. Apoi trec cealaltă parte a prosopelului sub un jet de apă rece, storc și țin câteva secunde pe față. E foarte plăcută senzația asta de trecere de la cald la rece. Iar tenul arată și se simte incredibil după.


Îl recomand în special dacă ai ten uscat, pentru că nu îți va irita/agresa/usca fața în niciun fel. Și chiar dacă pare o amenințare pentru tenul gras sau mixt, nu este. Mie nu mi-a blocat porii și nu mi-a cauzat niciun fel de neplăcere în cele 3 săptămâni de folosire - timp suficient pentru orice fel de produs ca să-și arate adevăratele „culori”. 

O mică recomandare în caz că ești tentată de un astfel de demachiant: spală prosopelul la 90 grade regulat, pentru că murdăria și umezeala = casă bună pentru bacterii și nu vrei să le pui pe față din nou și din nou. După ce termin cu masatul și ștersul, trec mereu o dischetă demachiantă îmbibată cu apă micelară peste ten, ca să mă asigur că am luat tot - și de fiecare dată discheta e curată. Apoi clătesc.


O descoperire neașteptată și plăcută, balsamul ăsta mă și salvează de alte câteva produse pe care le foloseam înainte și îmi restrânge timpul alocat rutinei de seară- lucru care mă bucură maxim, pentru că nu mereu am energie să stau să curăț și să trec prin 4 tipuri de produse de demachiere. Câteodată chiar mi-e lene, iar balsamul mă salvează. Și-mi place să-l folosesc. Prețul lui este de 78 lei și îl găsești aici, alături de lista de ingrediente și butonul ăla magic de „adaugă în coș”.


Prețul balsamului depășește suma celorlalte produse destinate demachierii, însă pentru felul în care își face treaba și modul în care se simte pielea după, are toată aprecierea mea. Îl recomand și am să-l recumpăr imediat ce-l termin, Tot atunci am să revin cu un update, pentru că sunt curioasă și cât mă va ține. Merită ținută evidența, pentru raportul calitate/preț/cantitate/timp de folosire. Zi-mi dacă l-ai folosit, cum ți se pare sau ce impresie ai despre genul ăsta de demachiant, pentru că eu sunt neașteptat de bucuroasă de această descoperire și mi-ar plăcea să știu că nu sunt singura.




7 comments :

  1. Super produsul! Cred ca inca nu a fost pus pe piata daca ti-a fost dat spre testare. Sunt chiar curioasa de ce poate pentru ca si pentru mine, ca si pentru tine, este o priemiera si nu am mai auzit de balsam demachiant. Am vazut titlul articolului si chiar mi-a starnit curiozitatea.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bună Bianca,

      Produsul nu este proaspăt apărut, însă e primul produs de genul ăsta pe care l-am testat eu (de aici și titlul articolului). Mai sunt câteva pe piață, însă acesta e și la îndemână și are și un preț decent. În plus, face treabă tare bună, e hidratant și ușor de folosit - de asta îl prefer în locul altor câteva produse de demachiere. Dacă îl încerci, să îmi lași un comentariu și să îmi spui cum ți s-a părut.

      Delete
  2. arata taaaree bine produsul acesta, nu stiam de aceasta forma...balsam demachiant...cred ca e super!
    din pacate nu se poate intra pe site, imi arata ca e virusat!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Coco, să știi că e tare! Habar nu aveam, eu am intrat fără probleme...

      Delete
    2. Buna, Coco, avem intr-adevar cateva probleme minore cu site-ul, la care lucram acum. Daca te putem ajuta cu mai multe informatii despre produs, pana remediem situatia, ne poti trimite un mail la contact@alchemy-boutique.ro

      Delete