October 15, 2015

NAIL POLISH OBSESSION TAG


Săptămâna trecută am primit un tag de la Adina, genul care se adresează strângătoarelor înrăite de oje - nu puteam să nu-l onorez, nu? Dacă dacă vrei să-l preiei sau să scrii într-un comentariu câteva dintre numele care îți înfrumusețează unghiile zi de zi - feel free to do so. Am și recitit ultimul tag asemănător, pe care-l găsești aici, ocazie cu care observ că nu s-au schimbat foarte multe în ceea ce privește pasiunea mea pentru anumite nuanțe sau branduri. Atât că...nu mai am răbdarea de altădată să colorez unghiile.



1. Care este firma ta de ojă preferată?

Îmi plac ojele bune și ieftine - cui nu-i plac? Având în vedere că nu mă pot abține de la cumpărat oje și-mi fug ochii după tot felul de culori, am căutat ceva care să stea pe unghiile mele mai mult de 2 zile și care să nu-mi găurească bugetul. Iar cele 2 branduri la care m-am oprit sunt Maybelline (Colorama) și Rimmel London.
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ 

2. Ojă cu sclipici sau fără?

Uh, am fost înnebunită după oja cu sclipici. Cred că luam tot ce prindeam, apoi au apărut texturatele și iar am făcut pagubă. Însă acum nu mai am răbdarea de odată să curăț genul ăsta de ojă, așa că prefer ceva care se îndepărtează ușor, fără prea mult efort/timp.
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ 

3. OPI, China Glaze sau Essie?

Pe mine OPI nu m-a dat pe spate, China Glaze nici atât. De la Essie am încercat o singură ojă și aceea cu sclipici (cele cu sclipici sunt în general foarte rezistente). Cu toate astea, de dragul tag-ului, aș alege Essie. În plus, design-ul sticluțelor de ojă Essie îmi place foarte mult.



4. Cât de des îți schimbi oja de pe unghii?

Era o vreme când o schimbam la 2 zile, dacă nu chiar zilnic. Acum o țin pe unghii și o săptămână, iar dacă sare sau se cojește, mai aplic un strat ca să o „revergorez”. E cel mai bun trick și apelez mereu la el. Nu mai am nici timpul, nici dispoziția să schimb oja atât de des sau să curăț tot și apoi să reiau. Dar obiceiul de a aduna sticluțe nu s-a schimbat deloc.
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ 

5. Care este culoarea ta preferată pentru unghii?

Movul rămâne cap de afiș.
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ 

6. Culori închise sau culori deschise?

Culori închise, clar. Îmi pare și că unghiile mele au forma perfectă pentru oje închise.



7. Ce ai pe unghii în momentul ăsta?

Bourjois La Laque - Beach Violet. I-am făcut un scurt review & swatch aici.
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ 

8. Oja mată, in or out?

N-aș putea spune. Depinde de culoare. Aș alege oricând un nude mat sau un negru mat. În rest, nu cred că mă atrage altceva.
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ 

9. Manichiura franțuzească - îți place sau nu?

Îmi place pe mâinile altora. Pe ale mele nu. 
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ 

10. Culoarea preferată pentru toamnă?

Sângeriu, maro, mov-prună. Orice închis. Și nu numai pentru toamnă.

4 comments :

  1. Replies
    1. :)) Eu nu am curaj să port roz, nu știu de ce...Deși am găsit nuanțe de roz, inclusiv nuanțe puternice spre țipătoare chiar (în mod ciudat) mi-au plăcut. Dar cred că nu e o culoare care să mă descrie :)) Așa că rămân la mov (tot la mov, după atâția ani) :))

      Delete
  2. Si eu sunt o strangatoare de nuante ca tine. Cand eram tanara eram obsedata, cred ca aveam zile in care imi schimbam nuanta de pe unghii si de 2-3 ori ca o nebuna. Acum rareori o schimb si prefer sa am unghii scurte dar stransul ojelor e in continuare o mare pasiune.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Exact așa e și la mine :D Și mă bucur să văd că am surori strângătoare de oje :)) Am mai observat că de aproape 2 ani tind să îndrăgesc anumite oje mai mult și să refac manichiura în aceeași nuanță săptămâni la rând. De exemplu, acum nu mă pot desprinde de Beach Violet de la Bourjois. În continuare apelez la ea și nu mă mai satur. Îmi plac multe alte nuanțe și aș vrea să le dau o șansă, dar ceva nu mă lasă :))

      Delete