October 19, 2015

DAILY MAKEUP ROUTINE & PRODUSE FOLOSITE [VIDEO]


Am o restanță și anume cea cu prezentarea produsele de makeup preferate - iar cea mai bună metodă de a face asta este să corelez produsele preferate/folosite zilnic cu rutina de machiaj din perioada asta. Așadar, m-am filmat în timp ce mă machiam și am înșirat produsele puțin mai jos.



Am trecut la faza în care nu ezit să aplic culoare pe pleoape - de obicei, una singură. Dar există și zile în care sunt curajoasă/am chef/am timp și aplic chiar și 3 nuanțe - such wow!

Rutina mea de machiaj durează în jur de 10-12 minute, este simplă - mă rezum la cât mai puține produse și artificii, nu-mi place să încarc tenul aiurea sau să arăt de parcă am scăpat jumătate de recipient de fond de ten pe față. Also, „tehnica” mea a suferit puține variațiuni de-a lungul timpului.



La fel, nu-mi place să acopăr imperfecțiunile „la perfecție” - nici semnele, nici roșeața, nici cearcănele. Nu le las de izbeliște, dar nici nu insist. Chiar dacă se mai vede ceva, îmi place - e natural, e parte din mine. Vreau să înfrumusețez, să îmbunătățesc, dar nu să schimb total aspectul feței.

Te las cu lista de produse și pensule folosite zi de zi, plus primul meu video de acest tip - chiar mi-a plăcut să mă filmez în timp ce mă machiez! E ciudat, dar fain. Dacă ai întrebări sau vrei să povestesc mai multe despre un produs anume, lasă-mi un mesaj/comentariu.

.......................................................................................................................................................
Produse folosite:

Balsam de buze acofar Derm
Fond de ten Oriflame The One Illuskin/ Light Ivory - review aici
Concealer Astor SkinMatch/ 001 Ivory
YSL Full Metal Shadow/ Onde Sable - review aici
MAC Paint Pot/ Soft Ochre
Catrice Fixing Brow Wax
FM Makeup Long Lasting Automatic Eye Pencil/ Black
Inglot Kohl Pencil 05
L'Oreal La Palette Nude/Beige - review aici
Mascara L'Oreal Volumissime X5
Maybelline Color Tattoo/ On and On Bronze
Essence Sun Club Bronzing Powder/20 Suntanned
Ben Nye Luxury Powder/Banana


Pensule folosite:

Eco Tools Custom Coverage Buffing
Real Techniques Contour Brush
Real Techniques Brow Brush - review aici
Real Techniques Buffing Brush
Eco Tools Blend/Smudge Brush
essence blush brush


No comments :

Post a Comment