October 26, 2015

FAVORITELE VERII & TOAMNEI [VIDEO]


Partea de video a început să îmi placă din ce în mai mult, mi-e mult mai ușor să vorbesc în fața camerei, chiar dacă mă bâlbâi, inserez fără voia mea multe „ăăăă”-uri și trebuie să mai cizelez clipul la editare. Dar aș vrea să știu dacă și pentru tine e util/plăcut să mă vezi pe cameră.

Clipul de astăzi aduce la un loc produsele preferate din ultimele luni, pe partea de skincare și hair care, căci produsele de makeup au fost deja menționate în clipul cu rutina zilnică de machiaj (aici).


În clip apare și crema preferată pentru ten, Paula's Choice Clear Skin Hydrator, pentru care am să las un link aici către review, dar și către articolul cu poze before & after rutină de îngrijire fără iritanți. Mă uit des la articolul ăsta și mă bucur de fiecare dată de succesul pe care l-am avut și felul în care mi s-a curățat tenul. Încă mai am parte de ocazionalii monstruleți, dar nu e nici pe de parte la fel de nasol ca acum 3 ani. 

Plănuiesc un mic blogsale, pentru că vreau să mă despart de anumite produse, un alt articol în care vreau să aduc la lumină câteva din conturile mele preferate de Instagram (pentru că-mi petrec mare parte din zi pe platforma asta) și câteva produse esențiale pe care le am mereu în geantă. Asta așa, ca un fel de preview la ce urmează. 

Until next time, 

2 comments :