November 1, 2015

LITTLE BAG ESSENTIALS 2015


Mă tot bătea gândul să fac un update la un articol mai vechi, din 2014 - care poartă același nume. Și m-am apucat de filmat joi, imediat ce m-am întors de la un eveniment Tesori d'Oriente - de aici am și tatuajul henna (făcut de Alina, în caz că te bate gândul).



Articolul de care pomenesc este aici, iar în video am scos la lumină produsele esențiale mie acum, cele fără de care nu ies din casă.

...................................................................................................................................................
Portofelul este cumpărat de pe Aliexpress și încă se prezintă foarte bine. Ceea ce mă face să trag concluzia că nu toate chinezăriile sunt bune de aruncat imediat. Dacă te interesează așa ceva, încă mai are prețul de 7$, vine în mai multe variante de culoare și se găsește aici.

...................................................................................................................................................

Portfardul conține câteva mărunțișuri, printre care:

♥ pudra Benefit Agent Zero Shine, căreia i-am făcut deja review aici


♥ o mini-oglindă, pe care o scot în situații de urgență (aka, după ce mănânc covrigi cu mac)


♥ un ruj roșu, varianta mată, de la Aura Matte Velvet Feel, pe care l-am amintit și aici


♥ un ruj mov de la Rimmel London - 120 Cutting Edge, pentru că-mi place movul și nu știu când mă pălește nevoia de a-l purta și pe buze. Rujul este foarte pigmentat și are rezistență bună.


♥ un balsam de buze Maybelline Baby Lips Electro în nuanța Oh Orange



♥ o cremă de mâini din gama Gardeners de la Crabtree & Evelyn - gama preferată, cu miros de grădină. Am mai scris despre produsele Crabtree aici, aici și aici.


♥ un gel antibacterian de la Touch, varianta 3 in 1

...................................................................................................................................................

Și, bineînțeles, un carnețel - de data asta, unul mic, subțire și foarte ușor, de la Moleskine Chapters - perfect pentru orice geantă, bun pentru idei care te trăznesc în tramvai, pentru liste și listuțe, remindere și altele asemenea.


Și gata cu esențialele din geantă. Evident, toate-mi plac mult și le recomand, în caz că ceva de aici îți atrage atenția. Inclusiv carnețelul :)

No comments :

Post a Comment