September 10, 2015

NOTD - RUBIS FALL


Suntem în luna septembrie, iar astăzi chiar se simte: e înnorat, deja miroase a toamnă. Și deși sunt copil al verii, parcă-mi prinde bine aerul ăsta răcoros. M-am hotărât acum 3 zile că e momentul să-mi aleg o nuanță mai în ton cu luna anului și am început să scurm prin cutia cu oje până am dat de sângeriul ăsta de la Yves Rocher.



Mi se pare potrivit pentru toamnă și aștept să îl asortez cu frunzele și să-l pun în evidență lângă verdele smarald al paltonului. E o culoare mai serioasă, care-mi place mult, fiind și singura care a reușit să mă scoată din orange-mania care m-a ținut mai bine de o lună.


Nuanța se numește Rubis, oja are 5.5 ml, pensula este destul de subțire, dar permite o aplicare ușoară și rapidă - ba chiar am reușit să nu dau foarte mult pe lângă. Rezistența este medie - sunt în ziua 3 de purtare și vârfurile încep deja să se dezbrace de culoare, dar nu mă deranjează.

Am făcut pozele de dimineață, cu degetele aproape încleștate de cana cu cafea, pentru că vremea asta mă trage la somn, căldură și lene dulce. Mă mai apucă toamna și nostalgia anilor de școală, parcă pe vremea aia era mai ușor cu trezitul și cafeaua era un moft cool, acum a devenit o necesitate.

Și știi cu ce-mi potolesc nostalgia asta? Cu serialul Pretty Little Liars, pe care l-am reluat de la episodul pilot. Păi ce să fie mai bun decât fete simpatice și intrigi de liceu? Mi se pare perfect pentru începutul de toamnă, alături de cafea sau ceai, cu pufoșeniile lângă mine. Mai mult Mona, că Babadook e fan House M.D.


Hai că a-nceput și ploaia. Perfect.

No comments :

Post a Comment