December 21, 2015

CE AM MAI FĂCUT ÎN DECEMBRIE #3

Luna asta m-am plimbat cu aparatul foto după mine și am încercat să vin cu câteva propuneri de cadouri pentru Crăciun - majoritatea din lumea cosmeticelor. În una din vizitele mele, am poposit și la GiftExpert, unde câteva produse așteptau dichisite și cuminți să fie fotografiate. Așa că astăzi îți arăt câteva din cele care mi-au plăcut și pe care le văd potrivite pentru a fi oferite în dar anul ăsta.




Gama Au Lait este una dintre gamele mele preferate de la Scottish Fine Soaps, pentru mirosul pudrat, de curat, dar și pentru ambalajele aerisite și foarte plăcute ochiului. De menționat că laptele de corp și cel de baie vin în recipiente de sticlă, asemănătoare celor de lapte (alea de pe vremuri), iar pudra de baie într-un recipient metalic, decorat elegant cu o fundiță neagră. Am mai scris despre această gamă aici. Laptele de baie îl găsești aici, iar pudra aici.


Băile lungi sunt favorizate iarna, așa că esența de baie pare un bun adjuvant pentru o stare de bine. Și am ales-o pe cea din gama Sea Kelp, cu gândul la mare și la starea de bine pe care mi-o dă. Am povestit despre gama asta în video-ul cu favorite și rămân la aceeași părere: are cel mai autentic miros de mare ever.


Și din aceeași categorie „pentru că iarnă”, băuturile calde sunt la mare căutare. Am ales colecția de iarnă de la Tea Forte Winter Collection, cu 5 sortimente: ceai negru cu aromă de biscotti/mere dulci și condimente/portocală și scorțișoară/roiboos și mirodenii/prună și hibiscus. Și nu m-am oprit aici. terre d'Oc-ul vine cu niște cutii tare simpatice, una plină de condimente pentru vinul fiert, iar cealaltă cu ciocolată pudră îmbogățită cu condimente specifice Crăciunului. Iar ca setul să fie complet, m-am gândit la cana KATI, cea cu fulgi și la setul de ceai cu motive „crăciunești”.


And last, but nor least, acest minunat săpun-glob-de-Crăciun, cu miros de iarnă și de bine (adică de merișor), tot de la Scottish Fine Soaps. Arată tare drăgălaș! Eu am luat unul pentru prietena mea, însă în varianta cu miros de vin fiert și, înainte să-l ofer (cadoul a fost făcut în avans, că n-am avut răbdare), i-am făcut și o poză.


Lista mea pentru cadouri de Crăciun e bifată în proporție de 80% și, din fericire, comenzile online se mai pot plasa și curierii încă livrează :)

Until next time, straight from Winter Wonderland,

No comments :

Post a Comment