December 1, 2015

NEW IN - CHRISTMASY STUFF DE LA YVES ROCHER


Săptămâna trecută mi-am dorit să ajung la lansarea colecției de Crăciun Yves Rocher, însă am petrecut zilele bolind. Din fericire, „boalele” au trecut, iar în weekend am dat o fugă în magazinul lor din AFI pentru o sesiune de adulmecat/pipăit/admirat produsele. 

Am fost în filmul meu, pentru că se pare că anul ăsta m-am entuziasmat înainte de vreme cu Crăciunul: deja ascult colinde, visez brazi și globuri, fredonez obsesiv „Santa Baby” a lui Marilyn și îmi sticlesc ochii la toate vitrinele aurii și sclipicioase pe care le văd. Bineînțeles, aromele specifice lunii îmi înmoaie genunchii (și nu mă refer la sarmale). 

Iar colecția de Crăciun de la Yves Rocher are câteva dintre aromele clasice și iubite ale sezonului: Vanilie picantă, Portocală confiată & Migdale și Portocală confiată & Scorțișoară. Preferatele mele sunt (în ordinea asta) cele cu scorțișoară și vanilie. Gamele conțin elemente trebuincioase: geluri de duș, simple sau cu particule exfoliante, balsamuri de buze, creme de mâini, uleiuri de baie, loțiuni de corp sau săpunuri lichide. În plus, ediția veche de Crăciun, cea cu măr (Apple Delight) a fost reeditată și are etichete mai faine. 

Oricât de mult mi-aș dori, tot nu mă pricep la descris mirosuri, așa că nu am să încerc. Mă limitez doar la delicios și gata, Și cel mai bine este să le testezi dacă-ți fac cu ochiul. Ce mi-a plăcut mie:

♥ prezentarea produselor, ambalajele, culorile și etichetele (texturile și mirosurile included too);
♥ rafturile magazinului sunt pline de pachete cu noile produse, aranjate frumos în coșulețe și gata ambalate, numai bune pentru a fi oferite cadou. Tot ce trebuie să mai faci este să legi un gift tag sau o felicitare micuță, cu o urare simpatică;
♥ prețurile sunt mai mult decât decente. De exemplu, un pachet cu gama Portocală confiată & migdale, conținând un gel de duș (200 ml), un săpun lichid (200 ml), un gel de duș gomant (200 ml), o cremă de mâini (75 ml) și un balsam de buze costă 85 lei, iar un coș cu gama Vanilie Dulce cu gel de duș (200 ml), lapte sidefat de corp (200 ml), gel de duș gomant (250 ml), ulei parfumat pentru baie (150 ml), cremă de mâini (75 ml) și un balsam de buze costă 129 lei. Majoritatea produselor, luate separat, au prețuri sub 20 lei, cu excepția cremelor de corp, care depășesc suma cu 1 leu. Însă e mai simplu dacă studiezi ofertele aici;

Eu am adus acasă un gel de duș și o cremă de corp (sclipicioasă) cu portocală confiată și scorțișoară, o cremă de mâini și un gel de duș gomant cu portocală confiată și migdale, un ulei de baie parfumat cu vanilie dulce și o lumânare Apple Delight. Acum nu-mi rămâne decât să aprind lumânarea și să mă apuc de testat, în timp ce ascult colinde (normal).


Until next time, straight from Winter Wonderland, 

4 comments :

  1. You, sweetie pie! :) ♥
    E foarte fain articolul asta, iar noutatile arata foarte bine! Si pe mine m-a prins cam repede atmosfera de Sarbatori, deja ma simt in vacanta de iarna. :)) :D
    Te pup! Ai grija cu raceala. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi, thank you :* Mă bucur că ți-a plăcut, am avut inspirație și flow la scris :)) You should know how that feels :D M-am tratat, sunt pe drumul cel bun acum.Te pup & Merry Christmas :)) :*

      Delete
  2. Uof, nu mai vreau produse de corp si totusi vreau ceva cu marul ala delicios. Si anul trecut am suspinat dupa gama cu pere si caramel, numa' ca acum am magazin in oras si ma duc eu sa iau ceva mic, mic de tot, macar lumanarica!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Măcar lumânărica :)) Parcă ești eu :)) Știu ce spui, te înțeleg, I feel you :) Am baia plină de creme de corp și geluri de duș și toate-mi plac. E nebunie și nu mă pot opri...

      Delete