December 24, 2015

NOTD - CHRISTMAS GLITTER


Anul ăsta am zis că merg pe varianta clasică de manichiură pentru Sărbători, ceea ce la mine înseamnă roșu sau verde (ambele sidefate, bineînțeles). Însă, după December Beauty Bloggers Meeting, unde am primit vreo 4 oje sclipicioase aurii, am zis să adaug și niște glitter. Păi, nu?




Baza pe care am ales-o este un roșu sidefat, primit cadou de la Andrei (Rojo Intenso, unknown brand), care acum îmi place mai mult ca oricând. Și am testat 3 din cele 4 auricioase primite: Alessandro, O.P.I. și Rimmel London. Iată-le în toată splendoarea lor:


Prima testată a fost Rimmel London Love Glitter în nuanța 031 Misletoe Mischief, un top coat cu particule sănătoase, big chunks de glitter auriu, pe care le aranjez cu ajutorul pensulei, pentru că nu cad uniform dacă le aplici în modul clasic. În ciuda aparențelor, se îndepărtează ușor, pentru că foițele sunt delicate și nu opun mare rezistență acetonei.


Cea de-a doua ojă testată este O.P.I. Spark De Triomphe, o nebunie stelară (că n-am cum să-i spun altfel), un fel de praf de stele - bază incoloră saturată cu particule sclipicioase aurii, unele incredibil de mici, altele aproape vizibile, ca niște cerculețe. Acoperirea este destul de bună, după cum se vede și în poză, iar efectul e satisfăcător.


Ultima ojă încercată face parte dintr-un set Alessandro Go Magic! Croco Glam, format din bază aurie, top coat crăpăcios maro și top coat incolor. Am testat doar baza aurie și, sincer, nu mă așteptam să aibă o acoperire atât de bună și opacă. Îmi aduce aminte de Barry M. Foil Effects Gold, o ojă care mi-a plăcut mult. E genul de auriu care oglindește alte culori și care se vede frumos în orice lumină.


Cel mai mult mu-au plăcut ultimele două și cu ele voi petrece Crăciunul. Tu ce culori ai ales pentru Sărbători?

Until next time, straight from Winter Wonderland, 

2 comments :

  1. Sunt pretty toate 3! :D Eu cred ca o aleg pe cea OPI, acum ma apuc de unghii! Hugs & Craciun fericit!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Îți răspunsesem de pe mobil, însă se pare că nu s-a înregistrat :)) Good choice și Crăciun fericit cu întârziere :* Dar, mai de actualitate, Laaa mulți ani! Pupix!

      Delete