January 4, 2016

HOLIDAYS ON THE ROAD: TRAVEL KIT


La mulți aaaani! Am încheiat leneveala și mă întorc pe blog cu câteva imagini făcute anul trecut, înainte de Crăciun, pentru că am vrut să aduc la lumina blogului produsele pe care le-am luat cu mine în vacanță. Am încercat să mă limitez pe cât posibil, o dată pentru că nu aveam chef de cărat prea multe și, în al doilea rând, pentru că toți membrii familiei se minunează de câte cosmetice am în portfard (every time!).




Pentru îngrijirea tenului am luat uleiul demachiant de la L'Oreal, despre care am scris primele impresii aici, exfoliantul BHA de la Paula's Choice (varianta mini), un gel de curățare Soskin și crema hidratantă Toleriskin, ambele primite la December Beauty Bloggers Meeting. Despre cremă vreau să menținez că are o textura ultra-fluidă și ușoară, care nu încarcă deloc tenul (abia dacă o simt) și face treabă bună.


La capitolul îngrijire corp și păr, am luat variante mini, pentru că am fost plecată doar 5 zile: un gel de duș și un unt de corp Soap & Glory Sugar Crush, un deodorant cremă Lancaster (l-am luat la testat, însă nu mi-a plăcut) și o mască de păr Color Save de la Wella.


Parfumul de care nu mă mai despart de la începutul lunii trecute este Lancôme La vie est belle și, deși este destul de măricel, nu m-am încumetat să-l las aici.


La capitolul makeup, am luat doar strictul necesar: CC Cream de la elmiplant, în nuanța Light, corector Aura Correct Me, primer MAC, pudra Ben Nye, trusa de farduri L'Oreal La Palette Nude și rimelul Art Design de la Collistar (tot în variantă mini, primit la #dbbm4). Paleta îmi folosește atât pentru machiajul pleoapelor, cât și pentru conturul sprâncenelor, așa că am fost acoperită.


Undeva în viitorul apropiat vreau să scriu mai multe despre produsele nou intrate în „grija” mea, îndeosebi despre crema de la Ivatherm, corectorul Aura și să fac un review în imagini rimelului, pentru că mi-a plăcut.

P.S. Să ridice mâna sus cine e bătut la cap periodic privind volumul, cantitatea și diversitatea cosmeticelor cărate acasă la Sărbători :)

8 comments :

  1. salut! de unde iti cumperi produse de la Soap and Glory?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bună Andreea,

      Am o prietenă care stă în Londra și pe care o terorizez o dată pe an să-mi aducă și mie :)

      Delete
  2. La mine e traditie sa rascolesc portfardul surorii mele si sa i-l dau pe al meu la rascolit. :D bine ca-ti place rimelul Collistar, sunt curioasa in privinta sa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Awww, aș vrea să am și eu ocazia să răscolesc portfardul altcuiva :)) Daaa, îmi place și-mi place și periuța, că nu e din plastic :)

      Delete
  3. Rimelul Collistar e genial!! Pudra Ben Nye stii daca se mai gaseste in Bucuresti? Sper sa nu zic o prostie, parca se gasea in magazinul MUFE de pe langa Marriott?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hello!

      Îți spun sincer că nu știu dacă e la MUFE, eu am luat-o online, de pe salonprovider.ro :) Pup!

      Delete
  4. si eu incerc sa iau cat mai putine produse cand plec undeva si stau putine zile.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Less is more, as they say, nu? :) Acum câțiva ani luam o grămadă, toate produsele erau full-size, dar acum m-am învățat că nu e chiar comod să ai o geantă separată doar pentru cosmetice :))

      Delete