January 11, 2016

NEW IN: CORECTOR AURA


Azi scriu despre o achiziție făcută la repezeală, din nevoie: corectorul Aura Correct Me, luat din DM cu vreo 16 lei. Mi-a plăcut foarte mult ultimul corector folosit, Camouflage Cream de la Catrice, însă a expirat (are termen de 6 luni de la deschidere) și m-a lăsat când mi-era lumea mai dragă. Neavând timp să achiziționez altul, am apelat la DM-ul din zonă și am hotărât să-l încerc pe ăsta. De la Aura am mai folosit rujurile lichide mate și mi-au plăcut. 




Nuanța aleasă este 301 Vanilla și-mi este foarte deschisă, arăt tare ciudat după ce-l aplic, însă am noroc de pudra de la Ben Nye, care mai închide culoarea. Însă, în rest, îmi place corectorul. Puterea de acoperire este medie, textura fină, cremoasă, se așază bine și stă locului. Îl aplic cu burețelul din dotare, apoi tapotez cu inelarul până când arată așa cum trebuie, îl las puțin, apoi revin cu pudra. Nu încarcă, nu arată ciudat, din contră, rezultatul este unul natural. 


Momentan sunt încântată de el, dar vreau să revin cu impresii clare peste câteva săptămâni. Tu l-ai încercat cumva? Dacă da, cum ți s-a părut?

6 comments :

  1. Interesant! Mă uit la produsele lor de fiecare dată când intru în DM, dar am auzit foarte puține bloggerițe vorbind despre ele și am ezitat.

    ReplyDelete
  2. Pfff chiar l-am testat, insa nu am stiut daca merita sau nu! Produsele de la Aura ar trebui incercate cred! Am un creion de buze si chiar imi place! Asa ca, probabil voi incerca si alte produse de la ei, mai ales ca au preturi accesibile tuturor! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Exact la asta mă gândeam și eu când am văzut gama. Nu știam nimic despre ea, însă am încercat rujurile lichide mate și mi-au plăcut, apoi am zis că pentru 16 lei nu strică să încerc și corectorul :) Sigur am să iau și pe viitor câte ceva de la ei.

      Delete
  3. cred ca aceasta culoare mi-ar trebui. Eu am acum catrice, varianta la cutiuta, in nuanta 02, dar e prea inchis pentru tenul meu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu de la Catrice am avut 01 - care din nou e puțin cam deschis, dar merge bine dacă pudrezi peste cu ceva mai închis. Și prefer să fie mai deschis, decât dubios de închis :) Nuanța asta de la Aura mi s-a părut cea mai deschisă, dar nu pot să pun pariu - lumina din DM nu este excelentă :))

      Delete
  4. Este primul produs de la Aura pe care îl încerc, dar îmi place. Acoperă cât am eu nevoie, se vede frumos, rezistă şi are un preţ foarte bun. Chiar vreau să încerc şi alte produse de la ei.

    ReplyDelete