January 19, 2016

ZĂ PINK LIFE ♥


Acum o lună și ceva, pe când ne bucuram de întâlnirea December Beauty Bloggers Meeting 4, L'Oreal ne-a surprins, în premieră, cu noua colecție La Vie en Rose. Colecția cuprinde 5 nuanțe de ruj & ojă asortate, iar eu am primit nuanța Eva's Delicate Rose. Mi-a captat atenția ambalajul elegant al rujului, însă nuanța m-a speriat puțin.




Asta pentru că, în general, nu prea folosesc nuanțe de roz și, dacă e să fac o excepție. nu va fi una atât de vibrantă și...veselă. Însă i-am dat o șansă. Delicat sau nu, rozul ăsta mă binedispune și mă energizează, iar textura cremoasă și catifelată e pe placul buzelor mele, așa că mă simt câștigată. Nici măcar n-am putut să stau serioasă în timp ce făceam pozele pentru articol. 


Culoarea se păstrează bine pe buze, rezistă chiar și după masă, însă prefer să mai aplic un strat - ca să fie la fel de vibrantă. Nu am crezut că-mi va plăcea atât de mult, dar m-am îndrăgostit: e moale, catifelat, miroase bine, rezistă, are finish mat (my fave), iar prețul e decent-ish. Costă în jur de 40 lei.


Recomand cu căldură pentru zile mohorâte/ fără chef.

4 comments :

  1. Ooooh, dar iti sta fabulos, cum sa nu-l porti? Ma bucur ca i-ai dat o sansa si te-a cucerit! Pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulțumesc, Georgia! Și pe tine te prinde bine, hihi :D Te pup!

      Delete
  2. Foarte frumoasa e culoarea. Nici eu nu sunt fana inraita a rozului, dar cred ca asa ceva as purta!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mie îmi place rozul, dar nu sunt convinsă că mă prinde :) Îmi place când îl văd la alții, apoi dacă-l testez pe mine, mi se pare că arată rău. Dar nuanța asta e așa veselă, încât am hotărât că merită purtată :)) Te pup!

      Delete