January 21, 2016

RED CRUSH - BOURJOIS „ARE YOU REDDY?”


Despre lacurile Bourjois La Laque am mai povestit (aici) și încă nu m-am săturat de ele. Le-am ținut minte pentru textura cremoasă și acoperirea foarte bună de la primul strat, plus rezistența îndelungată pe unghiile mele și aspectul & luciul similare ojei semipermanente. 



Este și cazul nuanței pe care am purtat-o aproape 2 săptămâni - Are You Reddy? Am luat-o fix pe 7 ianuarie, de Sf. Ioan, un fel de cadou de la mine pentru mine. Am fost chiar cuminte, nu? Nuanța asta este una curată de roșu și chiar aveam nevoie de așa ceva în colecție. Roșul mă face să mă simt bine, stăpână pe mine și arată awesome pe unghiile scurte (chiar dacă eu le mai scurtez cu dinții uneori).


Bourjois La Laque este printre cele câteva oje pe care le-aș recomanda fără nicio ezitare - nu i-am găsit defecte și, în plus, are un preț bun: în jur de 30 lei. Am uitat să menționez că se usucă repede și nu am reușit să stric nicio manichiură cu lacul ăsta. 

2 comments :

  1. Replies
    1. E super frumoasă și efectul zici că e de ojă semipermanentă. Nu mă mai satur de culoarea asta. Și acum o am pe unghii :))

      Delete