February 8, 2016

#vreausastiu

Ăsta este noul hashtag folosit de echipa Solaris, iar eu, pentru că nu am mai scris de ceva timp și am uitat să găsesc titluri frumoase, m-am folosit de el pentru această postare. Dar nu e deplasat, pentru că astăzi scriu despre noua lor marcă: Benefica. 




Am mai scris pe blog despre produsele Solaris, dar nu-mi amintesc dacă mi-am exprimat și iubirea pentru brand-ul ăsta. Prima oară când i-am găsit în magazine mi-a atras atenția logo-ul lor și fontul ăla frumos, cum nu mai văzusem pe ambalajele de la raft, plus galbenul ăla viu, care iese în evidență. Și i-am ținut minte. Apoi am început să caut și să cumpăr produse Solaris pentru că au o gamă largă și prețuri foarte bune. Săptămâna trecută am supraviețuit cu măcinișul pentru lăptic - o pastă din praf de cereale și lapte cald, un fel de mâncare pentru copii, amestecat cu banana pisată (chiar că e mâncare pentru copii) - super rapid de făcut și bun. Trebuie să-l încerci neapărat!

Tot săptămâna trecută m-a vizitat curierul și mi-a lăsat o cutie frumoasă (pe care Babadook deja o pândește ca s-o facă bucățele), unde am găsit suplimente alimentare Benefica Propoforte pe bază de propolis purificat și vitamina C - concepute pentru ameliorarea durerilor în gât. Din fericire, nu am probleme acum, dar am încercat varianta pentru copii, cea cu zmeură și e super bună. Produsul este îndulcit cu stevia, iar gustul e dat de suc de lămâie sau zmeură. Long story short, un produs natural, atent făcut și bun.


În cutie mai erau niște biscuiți cu care m-am îndopat rapid, o albinuță din ceară - care deja stă pe birou, lângă laptop (da, vorbesc cu ea din când în când. O cheamă Nina), un borcan cu miere (+fagure) care m-a bucurat mult de tot, pentru că-mi aduce aminte de copilărie și un ceai de rooibos&miere.

Pachetul a venit cu o provocare, cea care are și hashtag-ul #vreausastiu: cum mă îngrijeau părinții în copilărie când aveam dureri în gât și care este ritualul meu acum, Nu, nu am sunat-o pe mama, pentru că m-am chinuit să-mi amintesc eu. 

Și-mi amintesc că primeam cu forța felii de lămâie mozolite în tone de zahăr - cu toate astea, lămâia aia tot îmi lăsa gura pungă. Un alt remediu era Faringosept-ul, care mie-mi plăcea mult la gust (luam și când nu era nevoie), deși nu țin minte să fi avut vreodată efect. Iar când treaba era groasă, primeam o mămăligă înfășurată într-un prosop sau material textil, cu care trebuia să dorm pe gât și să nu mă foiesc, ca să nu cadă. Mai primeam ceai cald și alte leacuri menite să prevină alte belele (răceală, gripă și tot ce mai anunță o durere în gât): lapte de iapă (iac!), zeamă de ceapă fiartă (iac din nou) și zeamă de ridiche neagră (asta era și pentru tuse, dar era bună).

Acum nu fac nimic altceva decât să mă înfofolesc mai bine și să beau mult ceai cald atunci când am probleme. Dar dau provocarea mai departe către tine, pentru că sunt curioasă ce leacuri mai aveau ai noștri când ne „prăpădeam” de la durerile în gât :) Eu am decis să iau măcar un comprimat zilnic - să fac un fel de cură de propolis. Sper să mă țină măcar o săptămână, pentru că mereu uit să fiu constantă și nici măcar antibioticele nu le iau cum trebuie atunci când e nevoie :)

No comments :

Post a Comment