February 17, 2016

ZĂ MYSTERIOUS GOLDEN APPLE

Mi-a adus astăzi curierul mărul ăsta aurit, de care m-am îndrăgostit instant. Mi se pare că e rupt dintr-o poveste, așa strălucitor, cu frunzulița lui cu tot! L-am pus la loc de cinste pe birou și acum aștept continuarea poveștii, care sper să vină repede, pentru că răbdarea nu este unul din punctele mele forte. I-am făcut câteva poze și le las aici - parcă nu puteam să nu-i fac, prea simpatic e!






Răvașul din interior mă anunță că e vorba despre ceva natural, de la sat și aproape că m-am simțit vinovată pentru cele 2 batoane de ciocolată pe care le-am băgat în mine mai devreme, dar am avut un șugăr rush, ce să fac?... Imediat ce aflu care-i treaba, dau sfoară-n online.



Later edit: Misterul a fost deslușit. Mărul de aur anunță lansarea unui brand 100% românesc, Profructta pe numele lui, un producător de sucuri naturale, obținute din fructe culese din zona Câmpulung Muscel. Sucurile sunt obținute prin presare la rece  și ambalate în recipiente din sticlă, pentru a păstra proprietățile intacte. Produsele Profructta pot fi găsite în Cora, patiseriile Paul, farmaciile 2na, dar și în unele săli de fitness/spa-uri sau restaurante și cafenele. 

Until next time,

2 comments :

  1. Foarte dragut teaserul, sunt curioasa ce urmeaza!


    Fashionably,
    Patricia
    http://www.wingsforliberty.com/

    ReplyDelete