February 16, 2016

COLLISTAR ART DESIGN - CU BUNE ȘI CU RELE


După mult timp, revin cu un review în varianta filmată - video-ul este aici. Produsul despre care am ales să vorbesc este rimelul Art Design de la Collistar, primit în cadrul December Beauty Bloggers Meeting 4. Ca să nu mă lungesc enorm, deși în ultima vreme observ o tendință de a trăncăni, am să trec în revistă părțile lui bune și cele mai puțin bune.




În primul rând vreau să menționez că am gene lungi și dese, puțin decolorate la vârfuri, ușor de curbat și alungit. Iar în ceea ce privește preferința mea pentru mascara, caut mai mereu ceva care să ofere curbare, alungire, volum, să îmbrace genele într-un strat generos de produs, culoarea trebuie să fie negru intens, formula mai groasă/cremoasă. 

Nu mă deranjează rimelurile care nu sunt waterproof, ba chiar le prefer și aleg tot timpul o perie clasică, nu din silicon (pentru simplul fapt că am senzația că cele din silicon nu fac ce vreau eu să facă pe genele mele).

Ce-mi place la Art Design? E de un negru intens, curbează, alungește și oferă volum, pentru că nu se zgârcește cu cantitatea de produs care ajunge pe gene. Mi le ridică și le ține așa pe tot parcursul zilei. Nu se usucă, nu cade în bucățele, nu se întinde - dacă toate condițiile permit ca acest lucru să nu se întâmple. Are perie conică, ceea ce permite aplicarea produsului cu ușurință în colțul intern al ochiului și curbarea genelor din colțul extern.






Ce nu-mi place? Formula lui îmi irită ochii. Având o sensibilitate la frig, lumină puternică sau vânt, tind să lăcrimez des. Când se întâmplă asta și port Art Design, rimelul ajunge în ochi, mă irit și lăcrimez puternic. Și așa intru într-un cerc vicios, cu multe lacrimi și rimel peste tot, o dramă! Acesta este singurul motiv pentru care nu îl voi cumpăra, deși în rest are toate calitățile unui rimel pe gustul meu.


Sunt curioasă dacă ai întâmpinat aceleași „dificultăți” în cazul în care l-ai încercat și ce impresie ți-a lăsat per total.

Until next time,

5 comments :

  1. Si eu am ochi sensibili, dar pe mine nu m-a iritat, ciudat :) Imi place tare mult rimelul, dar momentat mai am vreo 4 altele asa ca raman cu mostra :))


    Fashionably,
    Patricia
    http://www.wingsforliberty.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. E posibil să fie de la mine. Dar mă irită doar dacă lăcrimez și-mi ajunge în ochi. În rest nu am probleme cu el, stă perfect pe mine ♥ Eu am fost cuminte, am doar 3 deschise :))

      Delete
  2. Arata bine, dar eu prefer Maybelline si Max Factor, chiar si in detrimentrul celor scumpe, de brand.
    http://strumfette.blogspot.ro/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bună,

      Da, sunt de acord cu tine. Doar pentru că un produs e high-end, asta nu-l face eficient sau bun. Rimelul meu preferat este L'Oreal Volumissime și are un preț decent. Și am încercat și produse care au avut parte de un megahype în online, dar nu mi-au fost pe plac deloc :)

      Delete
  3. Este rimelul meu preferat,il folosesc de 2 ani cred 😍😍

    ReplyDelete