April 23, 2016

NEW IN

Am o perioadă foarte aglomerată în ultimul timp și nu reușesc să scriu pe blog pe cât de des aș vrea. Însă fac o mică aronganță astăzi și postez un articol de tipul New In (și cred că a trecut cel puțin o veșnicie de când nu am mai făcut unul). Nu mă lungesc și las mai jos imagini cu produsele nou intrate în rutina mea de îngrijire, plus 2-3 cuvinte despre fiecare. 




Încep cu Balea Med, varianta fără parfum, pentru că am rămas fără gel de curățare subit și nu am avut răbdare să dau comandă pe iHerb de Eucerin-ul la care mă gândisem inițial. Împreună cu el am aruncat în coș și loțiunea micelară de la Garnier, una dintre preferatele mele (la care am revenit după o pauză de câteva luni), plus demachiantul bifazic de la Balea (despre care am mai scris aici).


Tot pentru îngrijirea tenului, noutățile sunt Bioderma Sensibio Tolerance Plus (pentru hidratarea de seară), Bioderma Hydrabio Perfecteur SPF 30 (pentru hidratarea și SPF-ul de dimineață) și încă un produs cu factor de protecție solară - ACM DEPIWHITE.M SPF 50.


Mama m-a cadorisit cu 2 produse Tiande, un brand de care nu am mai auzit până acum. Primul produs este un exfoliant pentru ten, cu o consistență ciudată, dar care miroase foarte fain a castravete. Am să revin cu detalii complete la momentul potrivit.


Urmează o cremă exfoliantă pentru corp, tot de la Tiande, foarte binevenită, pentru că sunt practicantă de exfoliere mecanică pe corp, Vitella Vein - un gel care promite să estompeze vinișoarele (iar eu am destule pe picioare, așa că-i dau o șansă) și gelul anticelulitic elmiplant Slim No Gym (îmi place mult numele lui), care seamănă cu cel verde de la același brand (pe care l-am și inclus în clipul cu preferate aici).


Ultimele 2 produse sunt un șampon revitalizant Herbosophy și un fard cremos Yves Rocher, în nuanța Mercure - o combinație de mov și bronz, cu finish metalic și rezistență impecabilă.


Și închei aici. Sper să reușesc să mă organizez/mobilizez și să-mi scriu impresiile despre fiecare produs în parte, însă dacă vrei detalii despre oricare din ele, nu ezita să-mi spui. 

Until next time, 

No comments :

Post a Comment