April 23, 2016

ESENȚIALE DE PRIMĂVARĂ




....................................................................................................................................................

Bioderma Perfecteur SPF 30 - înainte de mic dejun și de orice fel de machiaj. Are textură light, care se întinde ușor și nu lasă peliculă. 

....................................................................................................................................................

Blush-ul Insta Glow de la Miss Sporty, în nuanța 05 Beaming Peach - un piersiciu irizat, destul de pigmentat. Aplic puțin produs ca să arăt a om, apoi îl cumințesc cu o pensulă mare și pufoasă.

....................................................................................................................................................

Rujul L'Oreal Eva's Delicate Rose e fresh, vesel și mă binedispune. Îl aplic tot mai des, doar puțin, cât să dau o urmă de culoare buzelor. 

....................................................................................................................................................

Crema de mâini L'Occitane (am povestit și aici) are un miros delicios și hidratează bine. O am în geantă, în caz de urgențe.

....................................................................................................................................................

Batiste Stylist Oomph My Locks este noua mea iubire. Rădăcinile mele sunt destul de leneșe, iar vârfurile au suficient volum cât să concureze cu o mătură. 2 pufuri de Batiste mai târziu, volumul e instant și uniform. 

Tu fără ce produse nu te simți în largul tău? 

Until next time,

4 comments :

  1. Pai...am plecat intr-o zi la munca fara sa aplic blush....efectiv ma simteam goala :)))
    Asadar, un blush cred ca este important. Mascara este un produs fara de care nu as putea trai, la fel si creionul sau un kit de sprancene...Un balsam de buze exista mereu in geanta mea...pot trai fara fond de ten, insa nu pot trai fara micelara si fara SPF! Zi de zi! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Te înţeleg foarte bine la partea cu mascara şi kit-ul de sprâncene :D Parcă nu sunt eu fără o urmă de rimel măcar :*

      Delete
  2. De cele mai multe ori aleg sa nu folosesc prea multe produse de genul, doar cateva de ingrijire personala, in general creme hidratante si dezinfectant, pe care le mai tin si dupa mine.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Şi eu am un dezinfectant în geantă, plus o cremă super hidratantă. Şi un ruj roşu, să fie acolo în caz de nevoie :)

      Delete