April 20, 2016

EMPTIES #1


Încep o serie de postări de tipul Empties - nu am mai făcut de ceva vreme asta și, având în vedere că este primul articol de acest gen pe 2016, l-am numerotat cu #1. Postările tip empties îmi permit să scriu scurt și la obiect câteva rânduri despre produsele pe care le-am folosit și cărora nu le-am dedicat articole separate, iar în cel de astăzi vorbesc despre produse pentru corp. Să purcedem, zic.





Gelul de duș DOP cu aromă de Cola a venit în dar de la draga de Teodora și m-am bucurat că am avut ocazia să folosesc un produs din gama asta. Miroase delicios și, în ciuda ideilor mele,este un gel de duș foarte cremos și fin, care nu usucă pielea. Îmi aduce aminte ca textură și efecte de cel cu macadamia de la Yves Rocher, care este un preferat.


Că tot vorbeam de Yves Rocher, cel din poză face parte din colecția de Crăciun 2015 și l-am primit la un eveniment. Sortimentul este cu portocală confiată și scorțișoară, o combinație minunată, mai ales pe timp de iarnă. Textura bate ușor spre gel, însă nu face parte din categoria celor care-ți fug printre degete și se fac nevăzute prin cadă. Face spumă deasă și fină, iar mirosul este demențial. 


Gelul de duș Apivita Royal Honey este un alt favorit și îl recomand cu căldură, mai ales dacă ești fană a mirosului de miere. Aroma este autentică, produsul este cremos și nu usucă pielea și a fost o adevărată plăcere să-l folosesc. Îmi place foarte mult design-ul ambalajului și mai țin să menționez că are un sistem de închidere sănătos, care nu-ți va da bătăi de cap dacă-l iei la drum.


Gelul de duș de la Ziaja cu ciocolată și portocală a venit în una din punguțele de la December Beauty Bloggers Meeting de anul trecut. Am avut astfel ocazia să testez primul produs Ziaja și să mă bucur de încă o aromă crăciunească. Mi-a plăcut, e cremos și el, însă nu la fel de hidratant ca cel de la Apivita, de exemplu. 


Ultimul produs nu este un gel de duș și-am și uitat să-l includ în poza de grup de la începutul articolului, însă îl menționez rapid, pentru că merită. Minunea în cauză este un ulei de corp de la Collistar, un ulei-lapte mai exact, cu miros citric, fresh și cu cea mai faină textură. Uleiul este albicios, ușor de întins, se absoarbe repejor, parfumează discret și este perfect pentru vară, tocmai datorită luciului pe care-l lasă. Nimic dizgrațios, dar merge pe gambe, mâini și umeri. Cu siguranță îl voi achiziționa.

Sper că acestă postare scurtă ți-a plăcut și ți-a fost de folos :) Voi continua seria, pentru că punguța cu produse consumate e măricică.

*Disclaimer: Produsele au fost primite spre testare. Opiniile prezentate sunt personale și neinfluențate de faptul că am primit aceste produse. 

Until next time, 

2 comments :

  1. Am vrut si eu sa incerc gama aceea cu scortisoara de la Yves Rocher, dar pana m-am mobilizat eu, au iesit din colectie...fiind si editie limitata! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, am uitat să menţionez acest aspect :( Însă s-ar putea să le readucă la un moment dat (la un alt Crăciun) :D

      Delete