April 17, 2016

#WALKTALL BY ELMIPLANT


Astăzi vreau să povestesc puțin despre o campanie foarte faină, inițiată de elmiplant, un brand românesc care mi-e tare drag și care crește tot mai frumos de la an la an. Așa că, dacă încă nu ai aflat despre ce este vorba, citește în continuare. 



La finalul lunii martie a avut loc evenimentul de lansare a noii campanii elmiplant, în cadrul căruia am avut ocazia să o văd live pe doamna Elena Cremenescu, fondatoarea brand-ului. Și cu această ocazie am aflat și cum a fost botezat brand-ul: este o alăturare de litere pornind de la numele dânsei, a soțului Mircea, plus plant de la plante - sursa principală de inspirație. 


Cu ocazia evenimentului, elmiplant a dat drumul campaniei #WalkTall, pentru a ne reaminti să pășim cu încredere și să nu uităm de magia pe care o împrăștiem în jurul nostru atunci când avem încredere în forțele noastre. 

Noua abordare a brand-ului vrea să reamintească femeilor că indiferent de cât aglomerată, agitată sau dificilă este călătoria noastră, trebuie să o străbatem cu încredere. Pentru că femeia inspiră oamenii din jurul ei și este un model, prin atitudinea ei, prin starea de bine, prin certitudinea cu care pășește. 


#WalkTall înseamnă să pășești cu încredere, cu umerii drepți, cu capul ridicat și zâmbetul pe buze. La eveniment a fost prezentă și Dana Rogoz, ambasador elmiplant, care ilustrează valorile brand-ului și inspiră prin puterea exemplului propriu. Dana îmi pare foarte naturală și caldă, o prezență plăcută.


Lansarea campaniei a însemnat și apariția microsite-ului www.walktall.ro, unde femeile sunt invitate să se filmeze în ipostaze în care merg cu încredere și să vorbească despre motivele pentru care o fac. Fiecare video urcat este echivalentul unui număr de pași, iar pașii se transformă în premii. Cu cât sunt parcurși mai mulți pași, cu atât sunt mai multe premii.

Dacă răspunzi provocării, vei fi premiată: primul nivel constă în produse elmiplant, al doilea nivel - biciclete, al treilea nivel - weekend-uri în natură, iar ultimul nivel - un makeover total realizat în compania Danei Rogoz și o ședință foto profesională.

Scopul final este realizarea celui mai lung video inspirațional, care să redea culorile și diversitatea femeilor și care să le reamintească astfel că puterea vine din interior. Și încă ceva frumos, care merită menționat și apreciat: prin această campanie, elmiplant susține sprijinirea femeilor diagnosticate cu cancer de sân și cancer de col uterin a Asociației „ANAIS”.


Așa că nu uitați să vă inscrieți în campanie! Until next time,

No comments :

Post a Comment