April 15, 2016

[REVIEW] RIMMEL LONDON VOLUME COLOURIST


În urmă cu vreo 5 săptămâni am început să testez o nouă mascara de la Rimmel London: Volume Colourist. Nu pentru că n-aș fi avut suficiente produse de acest tip deja deschide, însă m-a intrigat faptul că promite să înnegrească genele naturale după aproximativ 14 zile de folosire. De atunci am apelat la el aproape zilnic, cu câteva excepții - când mi-am amintit și de ceilalți „copii” pe care i-am neglijat.





Pentru mine a fost o premieră și, fiind foarte curioasă dacă funcționează sau nu, am desfăcut capacul. Volume Colourist promite să închidă progresiv culoarea genelor, lucru foarte util pentru zilele în care uiți de rimel (pentru că avem și zile din astea). În plus, m-am gândit că ai putea scăpa de vizitele la salon pentru vopsirea lor. Complexul de nuanțare a genelor este unul semipermanent, ceea ce înseamnă că în timp dispare.


Îmi place ambalajul, deși, în general, nu prea pun accent pe acest aspect când vine vorba de rimel. Însă mi-a atras atenția degrade-ul ăsta de la roz metalic la negru. Peria este conică, simplă și, în ciuda formulei light a rimelului, curbează și separă foarte bine. Cel mai important aspect pe care l-am observat la Volume Colourist este faptul că nu încarcă: oricâte straturi ai aplica, genele rămân moi, flexibile și au o textură naturală, ușoară.


Formula este una cremoasă și e o plăcere să o aplic pe gene. Negrul este intens, acoperirea e bună, stă pe gene toată ziua, nu se usucă, nu cade. În ceea ce privește demachierea, cel mai bine îl îndepărtez cu bifazic (îl folosesc pe cel de la Balea acum). L-am mai dat jos și cu ulei de cocos (cel de la Solaris), însă cu alte demachiante din dotare nu am avut succes, pentru că se amestecă/întinde și rămâne pe piele.


Rimelul promite colorarea genelor și se ține de cuvânt. Nu te aștepta la un rezultat wow, la un negru intens care te scutește de rimel, însă mi-a colorat genele la vârfuri, acolo unde pigmentarea naturală lipsește cu desăvârșire la mine. Cel mai bine observ progresul după demachiere, când am genele ude. Având firul de păr foarte subțire, nici nu prea are cum să se vadă mare lucru. Îmi aduc aminte că nici atunci când le-am vopsit la salon (acum mulți, mulți ani), rezultatul nu m-a făcut să cad din picioare.

Cu toate că genele sunt ceva mai colorate, tot nu renunț la rimel și la efectele lui. De multe ori am senzația că rimelul e echivalentul percuției într-o melodie: e the shit, dă ritmul. Și machiajul meu este incomplet fără rimel. 

Prețul recomandat este de 36 lei, nu e o avere și merită încercat. Produsul are 11 ml și un termen de valabilitate de 12 luni de la deschidere.

*Disclaimer: Produsul a fost primit spre testare. Opiniile prezentate sunt personale și neinfluențate de faptul că am primit acest produs.

Until next time, 

2 comments :

  1. Mmm eu am mai citit despre el ca nu ar colora...eu am genele blonde....asadar fara mascara nu pot iesi din casa! :D
    Si le vopsesc, insa nu mereu...
    Dar cred ca merita incercat!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu le am închise la culoare, doar vârfurile se decolorează de la soare. Nici atunci când le-am vopsit nu am văzut cine ştie ce diferenţă. Dar chiar şi aşa, nu ies fără rimel. Nu doar pentru culoare, dar şi pentru că alungeşte genele şi le schimbă aspectul :D

      Delete