June 25, 2016

NEW IN: ELANCYL SLIM DESIGN & A CHALLENGE

Anunțam ieri pe Instagram un nou produs intrat în rutina de îngrijire, iar astăzi revin cu detaliile promise. Am avut o perioadă foarte aglomerată și abia dacă am reușit să postez câte ceva sau să fac poze, însă vin vremuri mai lejere și reiau ritmul de scris. Și am multe de povestit!




Slim Design este primul produs Elancyl pe care îl încerc: o cremă anti-celulită cu o formulă unică ce mizează pe eficiență rapidă prin complexul special de cafeină 3D. Crema vine în întâmpinarea noilor descoperiri care spun că celulita nu are la bază doar dereglarea stocării celulelor de grăsime, ci și rigidizarea țesutului conjunctiv. Astfel, Slim Design promite să reducă gropițele, să netezească și să tonifieze pielea după 7 zile de folosire.

Adevărul e că am experimentat rezultate precum piele mai fermă, tonifiată și hidratată cu produsele anti-celulită încercate de-a lungul timpului, însă nimic mai mult, iar asta pentru că am un prag de care nu mai trec și uit să fiu constantă în folosirea produsului. Bineînțeles că doar folosirea unui produs anti-celulită nu va rezolva problemele. Acesta trebuie acompaniat de o dietă echilibrată și un minim de efort fizic.

Și din acest motiv, am primit și o provocare de 7 zile, provocare menită să-mi „modeleze” stilul de viață într-unul mai activ, iar eu am hotărât să o accept. Așadar, pun mai jos sugestiile și te invit să mi te alături (dacă vrei) și să împărtășim impresii la final.

1. Petrece 20 minute la micul dejun. Asta chiar e o provocare, având în vedere că nu mănânc dimineața și nici n-am reușit să dezvolt acest obicei, deși am încercat în repetate rânduri. Cel mult pot să îndes un shake înainte de plecare, iar acum voi încerca să-l beau pe parcursul a 20 de minute. La tine mic-dejunul e sfânt sau sari peste el, ca mine?

2. Mergi pe jos la serviciu. Asta e ușoară, pentru că, din fericire, lucrez aproape de vizuină și cred că aș face cu 10-15 minute în plus față de cât fac în mod normal cu mijloacele de transport în comun. Deci nu trebuie decât să plec puțin mai repede de acasă.

3. Regula celor 10 minute implică o pauză scurtă la fiecare oră petrecută pe scaun, la birou. Pasul ăsta e bifat deja, pentru că mereu mă plimb după apă, snack-uri și apoi, pentru că beau multe lichide, fac și multe drumuri la baie.

4. O sesiune de shopping poate fi antrenament. Ideea este să vizitezi cât mai multe magazine și să probezi cât mai multe haine. Practic, să faci cardio. N-am să fac asta, daaaar am de dus niște haine la modificat și am să merg pe jos până la croitorie, iar statul la probat și pus ace pe căldura asta sigur va face cât 15-20 minute petrecute la saună.

5. Planifică-ți un weekend activ. Nu am să mă înham la cine știe ce activități solicitante, pentru că mă cunosc. Însă am să fac curățenie generală, din aia care implică frecat toate cotloanele casei, plus ordine și o nouă sesiune de aruncat lucruri de care nu mai am nevoie.

6. Descoperă cina vegetariană. Și pasul acesta e bifat, pentru că seara nu pot mânca mai mult de câteva felii de roșii cu telemea sau o salată. Știi deja povestea cu dieta echilibrată și sănătoasă care ajută foarte mult în „lupta” cu celulita, nu?

7. Cumpără-ți un outfit cool de sport. Nu am să bifez acest pas încă. Dacă e să fac ceva mișcare, voi face yoga și atunci voi folosi pijamalele din dotare, care sunt foarte comode. Însă, dacă intenționezi să mergi la sală sau să ieși la alergat și ești pusă serios pe treabă, un outfit nou poate fi o variantă bună pentru a te motiva. În caz că ai ratat ultimul articol al Ioanei Dumitrache despre ce anume o motivează să continuie programul de sport, te invit să-l citești aici. Printre altele, menționează și faptul că o ajută (și-i face plăcere) să-și cumpere haine și încălțări noi pentru sală.


Pe lângă acești pași, pe care chiar voi încerca să-i urmez/integrez în rutina mea zilnică, voi folosi și Slim Design în fiecare dimineață. L-am testat deja, are o textură fluidă, nelipicioasă, foarte ușoară și plăcută, care se absoarbe repede și lasă un luciu frumos pielii. 

Ingredientele active sunt cafeina - mama substanțelor active destinate diminuării grăsimii, iedera - întărește elasticitatea și fermitatea pielii și salcia, care combate celulita fibroasă, asigurând o netezire mai intensă a aspectului de coajă de portocală. Conform pliantului, o singură aplicare dimineața este suficientă pentru a asigura o acțiune eficientă timp de 24 de ore, ceea ce e minunat din punctul meu de vedere - majoritatea cremelor anti-celulită necesită 2 aplicări pe zi și, de multe ori, uitam să aplic și a doua oară.

Slim Design are 200 ml, costă 150 lei și este disponibil în farmacii. Acum că ai ajuns cu cititul până aici (și-ți mulțumesc), te bagi cu mine la mers pe jos la birou?


Until next time,

No comments :

Post a Comment