June 27, 2016

NEW IN: IVATHERM GOODIES

În urmă cu 2 săptămâni am fost, pentru prima oară, acasă la Ivatherm, undeva în inima Bucureștiului. Întâlnirea a avut loc într-o încăpere mare şi luminoasă, tapetată cu rafturi pline de produse de îngrijre (un fel de Rai pentru mine), ocazie cu care am testat o mare parte din produsele pe care nu le ştiam şi am stat de poveşti cu Andreea. Întâlnirea a fost o continuare one on one a evenimentului organizat de BeautyBarometer (despre care poţi citi detalii aici), eveniment la care nu am putut participa, pentru că nunţi, botezuri, cumetrii.





Până acum am încercat doar două produse marca Ivatherm: crema și demachiantul Toleriskin, despre care am povestit deja aici. Însă întâlnirea asta mi-a dat ocazia să testez şi alte câteva produse, pe care le-am ales împreună cu Andreea, în funcţie de nevoile mele actuale: Ivapur Mat, o cremă cu textură diafană şi finish mat, gelul de curăţare, gelul No imperfection (un produs cu aplicare locală pentru zile negre) şi crema Ivapur K.

Alături de ele am ales şi apa termală, care e o binecuvântare în zilele astea toride şi crema Cicaderm, un produs de care sunt foarte entuziasmată. Mai jos am surprins preferatele momentului: gelul de curăţare, pentru că este eficient şi-mi place cum se împacă tenul meu cu el, gelul anti-imperfecţiuni care mi-a rezolvat frumos 2 monştri şi crema Cicaderm, care e bună la toate: de la semne post-acnee, la bătături, julituri, semne de dragoste de la Babadook (le motan turbat), tăieturi accidentale când faci pe gospodina în bucătărie şi aşa mai departe.


Voi reveni cu păreri detaliate despre fiecare dintre produsele astea. Însă până atunci, mi-ar plăcea să ştiu care este produsul tău Ivatherm preferat şi de ce?

Until next time, 

No comments :

Post a Comment