December 2, 2016

LANSĂRI DE IARNĂ

Decembrie e mereu presărat cu surprize, evenimente și lansări cosmetice parfumate :) Așa că astăzi vorbim puțin despre ce a apărut nou în magazine și ce opțiuni ai dacă vrei să faci cadouri din sfera cosmeticelor (sigur știi pe cineva ca mine, care se bucură și la un balsam de buze).




În magazinele Apivita spiritul Crăciunului deja s-a așternut pe rafturi. La evenimentul la care am participat de curând ni s-a povestit despre bucuria de a oferi cadouri, despre cum anume să le alegem și, mai ales, cum să le împachetăm pentru a prelungi bucuria celui care primește darul. Consultantele vă pot fi de mare ajutor cu recomandări de seturi și produse care merg bine împreună, în funcție de destinatar. Iar cutiile de cadouri pe care le au acum sunt minunate! 



În plus, cea mai recentă lansare Apivita este gama Caring Lavender, pe care am testat-o, deși nu sunt o mare fană a mirosului de lavandă în cosmetice. Asta pentru că fie nu este reprodus fidel, fie este unul prea puternic, care-mi dă dureri de cap. 

În schimb, am recunoscut că loțiunea de corp mi-a plăcut mult, atât pentru textură, cât și pentru miros și mare mi-a fost bucuria să văd că în pachețelul cu care am plecat acasă se afla exact noua gamă. Este o gamă hipoalergenică destinată pielii sensibile și uscate, însă fără a avea o textură grasă. Intră repede în piele și o lasă moale, relaxată și discret parfumată. Gelul de duș este catifelat și cremos, e o reală plăcere să îl folosesc!



Yves Rocher ne încântă simțurile cu 3 colecții noi pentru acest sezon, pe care le voi enumera în ordinea preferințelor: Pere & Cacao, Merișoare & Migdale, Clementine & Scorțișoară. Am testat toate gamele și mi se pare că la fiecare din ele aroma principală este cea care se simte cel mai puternic. Aproape că nu am simțit cea de-a doua aromă, însă toate miros bine, iar parfumul rezistă.



Laptele de corp cu Pere & Cacao este preferatul meu: are o textură foarte lejeră, care intră repede în piele, însă nu îl recomand celor cu piele foarte uscată, pentru că nu va face față. Are o cantitate generoasă, preț prietenos și ambalaj ușor de folosit, cu pompiță. În schimb, în magazine găsiți diverse unturi de corp, care acum au și ambalaje noi, practice și simpatice. Iar rafturile găzduiesc zeci de variante de pachețele-cadouri, gata ambalate și bune de oferit.

Un alt brand care a venit cu bunătăți în această iarnă este Sabon, care a lansat colecția Wonderland - cu note de bergamotă, mandarină, mosc, violete și trandafiri. În cazul în care nu ai încercat-o încă, fuga în magazine, pentru că miroase demențial. 



Îmi plac foarte mult și recomand uleiul de duș și untul de mâini. La fel, bun de oferit cadou este setul acesta, care conține ulei de duș, scrub, cremă de corp și cremă de mâini, toate frumos așezate într-o cutie ca o carte. Ah, să nu uit de lumânări: acum e momentul să le iei pe toate :)

Cam atât deocamdată. Dacă vrei mai multe detalii despre oricare din produse, let me know.


Until next time, straight from Winter Wonderland,

1 comment :

  1. iii, cât de bine arată toatee :) Mai ales lumânarea parfumată. Need :) Și cele de la Apivita sună tare bine. Girrrl, you make me crave stuff :)

    ReplyDelete