January 4, 2017

BEAUTYSWAP #6

În luna decembrie a anului ce tocmai a trecut am participat la ediția cu numărul 6 a Beauty Swap-ului organizat de Ana de la BeautyBarometer. Probabil conceptul ți-e cunoscut: bloggeri din zona de beauty se adună pentru a face schimb de cosmetice și pentru a socializa. De data asta, întâlnirea a avut loc la ceainăria Infinitea, unul din locurile mele preferate din București, pentru atmosfera intimă, muzica relaxantă și prăjiturile delicioase. 



Marionnaud a fost alături de noi cu noua colecție de Crăciun (care, în momentul ăsta, nu mai e atât de nouă), frumos aranjată printre micile decorațiuni din ceainărie (care-mi fură mereu privirea). Atmosfera a fost foarte relaxată, ca la ceai, ba pe mine mă luase și somnul la un moment dat de la starea de bine (și fotoliul ăla pufos nu mă ajuta deloc). Cea care s-a ocupat cu surpins momente din timpul swap-ului este Irina și te invit să-i vizitezi blogul, aici.



Revenind la realitatea zilei de azi, vreau să-ți arăt produsele cu care am plecat de la swap, cu mențiunea că cel mai drag a suferit un accident și și-a dat obștescul sfârșit pe gresia din baie, așa că nu apare în poza de grup. Este vorba despre o mostră de Clear Skin Hydrator, de care-mi era dor (recunosc) și pe care n-am apucat să-l folosesc decât o dată. Restul produselor apar mai jos:


Paleta Makeup Revolution, din partea Marionnaud, m-a însoțit la plecare, alături de balsamul de buze Di Palmo, cu aromă de cireșe (miroase demențial). Iar celelalte produse au fost luate la schimb și chiar dăruite :) De fondul de ten Almay Clear Complexion sunt foarte încântată. Nuanța este 200 Buff, are putere de acoperire medie spre mare, îmi ține tenul mat aproape toată ziua și, cel mai important, stă locului. 

Și, după cum vezi, am plecat cu multe rujuri: Rimmel London nunața 56 Boho Nude (un nude hidratant), un creion Yves Rocher Rouge Aquarelle (hidratant, colorat și lucios) și un ruj chinese, miXiu, nuanța 1 (un roz foarte deschis, care părea altceva la lumina din ceainărie, dar îmi place și așa).


Și nu, n-am uitat :) La mulți ani, bine ne-am regăsit și-ți doresc un 2017 colorat și vesel!


Straight from Winter Wonderland,

2 comments :