January 6, 2017

WINTER ESSENTIALS

Mi se pare că iarna și-a intrat deja în rol, cu aerul ei rece și uscat, deși Crăciunul a fost nesperat de însorit și cald (cel puțin în Botoșani, unde mi l-am petrecut). Și pentru că știm deja teoria cu îngrijirea pielii pe timp de iarnă, am zis să vin cu câteva recomandări de produse nou încercate, care mi-au plăcut mult și pe care vreau să le amintesc aici. 




Este vorba de 2 creme de corp, una de mâini și una pentru unghii. Prima pe care o amintesc este cea de la Nivea, laptele de corp hidratant pentru piele uscată și foarte uscată, care-mi place, în primul rând, pentru mirosul clasic al produselor Nivea, dar și pentru faptul că este foarte emolient și mă îndeamnă la un masaj meticulos până la absorbție completă. Lasă pielea elastică, cu un luciu sănătos și discret parfumată.

Cea de-a doua este Xerolys 10 de la Lysaskin Laboratoires, o emulsie de tip „ulei în apă”, cu o acțiune intensă de hidratare și formulă brevetată cu Urodium, un ingredient activ care sporește și prelungește efectul de hidratare al ureei. Ambalajul cu pompiță este cât se poate de util, iar cantitatea de 200 ml e „înghesuită” într-un recipient mai mic decât te-ai aștepta, astfel că poate fi ținută pe birou fără să ocupe spațiu. O folosesc pe tot corpul după duș și, câteodată, pe mâini. Are un miros foarte plăcut și proaspăt.

Crema de mâini ivatherm Multi-performance este noua mea iubire. Destinată pielii uscate și deshidratate în urma acțiunii factorilor externi, ca frigul, vântul sau săpunurile dure, hidratează cu ajutorul untului de Karité și al apei termale din compoziție. Mirosul este plăcut, crema se absoarbe repede, fără a lăsa peliculă grasă și incomodă la suprafată. Are 50 ml, suficienți pentru crema de rezervă din geantă.


Iar alături de ea stă și ultimul produs despre care amintesc sumar aici și anume crema pentru unghii de la Novophane. Pentru îngrijirea cuticulelor și unghiilor folosesc de 2 ori pe zi un mix de uleiuri luat de la Kitty Claws, însă știi care e veșnica problemă a uleiurilor: îți dau bătăi de cap la transport. Așa că am pus în geantă crema asta, care sigur nu curge și cu care hidratez cuticulele la nevoie. E indicată pentru masajul lor și al unghiilor, având acțiune nutritivă și hidratantă, promițând să le facă mai puternice. Poate fi folosită chiar și pe unghiile pe care a fost aplicat lac înainte.

Sper că aceste recomandări îți sunt de folos. Nu fă rabat de la hidratare și îngrijire sporită în sezonul ăsta și nu uita nici de protecția solară, care trebuie folosită zi de zi, an de an.

Straight from Winter Wonderland,



No comments :

Post a Comment