March 28, 2013

Achizitii noi - Comanda E.L.F.


Cu ceva timp în urmă, fiind la birou, m-a luat o poftă neașteptată de ceva bun. M-am dus la  bucătărie să caut ciocolată sau orice altceva care să-mi potolească nevoia, dar mi-am dat seama că, de fapt, aveam chef că cumpăr niște cosmetice. Așa că am pus de-o comandă cu două colege și apoi am așteptat ca pe ace să ajungă curierul. Am luat câteva chestii mărunte de la E.L.F. și, deși mai toate produsele îmi făceau cu ochiul, am încercat pe cât posibil să țin cont de wishlist-ul făcut la începutul anului.


Primer-ul a fost primul produs aruncat în coș. Nu am avut până acum nimic de genul ăsta și eram tare curioasă dacă funcționează. După ce am citit câteva review-uri de pe site-ul lor, am ales nuanța Sheer. Prețul este de doar 9 lei. So far, îmi place. 



Încep the makeup routine cu primer-ul, care e cu o nuanță mai deschis decât tenul meu și îmi luminează zona ochilor foarte frumos. Arăt trează după ce-l folosesc. Are o textură foarte fină, se întinde ușor și de cele mai multe ori nu simt nevoia să mai aplic ceva peste el. Cu excepția dermatografului. 


Dacă am totuşi timp/ chef să aplic fard, trebuie să recunosc că face o treabă destul de bună la a menține culoarea acolo unde am pus-o. Dar: nu am termen de comparație, pentru că nu am mai folosit nici o bază până acum și nu folosesc mai mult de un strat de fard peste. La sfârșitul zilei, se observă puțin fard strâns în pliul ochiului, însă mi se pare mult mai bine decât atunci când nu foloseam nici o bază. 

 
Crema iluminatoare (nuanța Lilac Petal) a fost o recomandare a uneia dintre colege, care o și purta în ziua respectivă. Arăta foarte bine, așa că m-am hotărât că vreau și eu. Tubul a costat tot 9 lei și are aproape 10 g, care îmi vor ajunge mult și bine, având în vedere că nu ai nevoie de mai mult de un vârf de ac pentru un finish dewy. 



Eu am luat-o special pentru zona ochilor (colț interior și arcadă). Pe suprafețe mai mari (pomeți) nu o prea folosesc, pentru că mi se pare că se întinde cam greu și mai mult mă chinui (dimineața nici nu prea am răbdare).




Tușul de ochi (nuanța Coffee) a costat ceva ma mult, mai exact 22 de lei. Îmi place mult borcănelul pătrățos și faptul că vine la set cu o mini pensulă. Sincer, când l-am desfăcut, mai că-mi venea să-l mănânc, pentru că textura și culoarea îmi aduc aminte de Nutella. 




La capitolul aplicare și rezistență, probabil Nutella ar fi la fel de eficientă. Am fost puțin dezamăgită să văd că trebuie să insist cu cel puțin două straturi pentru a obține o linie plină și uniformă. După câteva ore, începe să se întindă, așa că trebuie verificat mereu în oglindă. Deocamdată hibernează în sertarul cu farduri și nu am de gând să-l deranjez.



Ai încercat oricare din produsele de mai sus? Ce recomandări mai ai de la E.L.F.?

12 comments :

  1. eu am avut primerul acesta, dar nu mi s-a potrivit, cu el sau fara era la fel pentru mine :( restul nu le-am incercat, dar mi-a placut mult de la ei kitul de sprancene studio, l-as recumpara probabil. am mai avut si pudra cu spf 45 sau 50, dar era cam prafoasa si incarca tenul. ma tenteaza niste glossuri si rujuri din gama mineral si fdt spf 15 din gama studio, acestea fiind recomandate si pe beautypedia. pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bună Milena,

      Kit-ul de sprâncene îl ochisem și eu, dar m-am limitat la ce se vede. E pe wishlist. Nu e scump deloc și nu am avut până acum un kit cu ceară. Sunt tare curioasă cum ar arăta sprâncenele cu așa ceva. Gloss-uri nu pot purta, am mereu senzația că se lipește orice de buzele mele dacă port :) Dar rujuri...să fie! :*

      Delete
  2. ELF este hit and miss pentru mine. Sunt unele produse pe care le ador si altele care pur si simplu nu-s stralucite. Avand in vedere pretul eu zic ca merita incercate. Ce ti-ai luat tu este tare dragut! Sa le folosesti cu placere xox

    Currently hosting a $50 Gift Card to Choies.com for two lucky winners.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulțumesc, Anca!

      Ai dreptate, prețurile sunt civilizate și dacă e să nimeresc ceva mai puțin strălucit, nu-mi pare atât de rău după. Te pup!

      Delete
  3. Primerul l-am avut, dar nu e bun pentru pleoape uleioase ca ale mele, iar creamliner-ul m-a dezamagit si pe mine :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Îmi pare rău că nu te-ai împăcat cu primer-ul. Creamliner-ul e chiar simpatic în ineficiența lui :))

      Te pup!

      Delete
  4. Si eu am primerul Sheer si mi-e ok, dar nu e un produs indispensabil. Majoritatea fardurilor arata la fel dupa 8 ore, cu sau fara el.
    M-a amuzat maxim descrierea rezistentei tusului :)
    Pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ai dreptate, nu e indispensabil. Dar e ceva mai bine decât înainte. Nu mă așteptam la minuni, probabil mă mulțumește și pentru că sunt în perioada în care nu prea apelez la farduri de ochi :)

      Te pup!:*

      Delete
  5. Eu am avut primer-ul, pe vremea cand exista o singura varianta. Mi-a placut foarte mult, chiar imi tinea fardul in loc 8-9 ore, chiar si mai mult, in functie de calitatea fardului, si eu am pleoape uleioase.
    De la elf imi plac mult servetelele matifiante, au cel mai bun raport calitate/cantitate/pret din tot ce am gasit eu. Am mai folosit cu placere si gelul pt. sprancene, dar se termina foarte repede. A, si pensula de blending imi place mult.

    ReplyDelete
    Replies
    1. La primer am început să renunţ încet-încet. După câteva luni de folosire, îmi dau seama că nu e pe cât de bun ar putea fi. Mă tentează şerveţelele matifiante, mai ales pe căldurile astea, când încep să strălucesc ca un disco ball :)

      Delete
  6. Mi-a placut comparatia cu Nutella :)).
    Imi place iluminatorul, arata foarte bine. Arata foarte bine tusul, pacat de calitate :(!
    Am dat si eu o comanda la ELF acum ceva timp, citind atatea review-uri. Nu am comandat multe produse, am plasat comanda mai mult pt a-i comanda mamei kitul de sprancene din gama Studio. Si cum era si o promotie cu transportul gratuit daca puneai o comanda de minim 40 de lei, am zis sa mai iau cateva produse :)). Am comandat gelul transparent pentru sprancene care mi-a placut. A fost ok, doar ca a fost putin produs si s-a terminat foarte repede :(. Dar l-as recumpara :D.
    Cum aveam nevoie si de un tus, l-am comandat pe cel din gama Essential, dar nu mi-a placut.. Pensula e ok, dar tusul nu e deloc pigmentat, si trebuia sa aplic un strat, sa astept sa se usuce, apoi inca unul, si tot asa.. Prea mare chinul, si aspectul final nu era foarte ok, se vedea urat.. Oricum, cred ca e vorba si de lot, ca am citit multe review-uri pozitive. Poate am fost eu ghinionista :D.
    Mi-am mai comandat un gloss cu efect de volum, intr-o nuanta de corai, dar nu prea mi-a placut.. Mi s-a parut foarte lipicios, si dupa o jumatate de ora-o ora se facea foarte urat pe buze.. Mi-a placut in schimb partea transparenta :D. Si iar, mi s-a parut cam putin produs :D.
    Mama e relativ incantata de kitul de sprancene, dar vreau sa i-l iau pe cel de la Sleek acum :D.
    As mai plasa o comanda la ELF pentru un iluminator lichid, mascara transparent. Si blushul crema imi face cu ochiul. Hmm..
    Vai, acum vad cat am scris :)).
    Te pup :*!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bună Alexandra,

      La tuş la am renunţat repede, după care am revenit. E drept că are o culoare mult mai intensă decât un creion dermatograf, dar cum scriai şi tu mai sus, trebuie să aplici câteva straturi ca să arate cât de cât OK şi e foarte greu să ajungi la o linie uniformă. Ca să nu mai zic că acum, de la caldură, se topeşte săracul şi începe să se transfere spre arcadă şi să se întindă aiurea. Deocamdată nu mai comand nimic de la ei. Şi da, kit-ul de sprâncene de la Sleek e şi pe lista mea, încă nu am reuşit să-l cumpăr, dar nu uit de el :))

      Te pup şi eu (cu mare, mare întârziere) :*

      Delete