March 26, 2013

Despre Paula's Choice Resist Hand Cream SPF 30



Deși nu mai am produsul în posesie (sau poate tocmai din acest motiv?), m-am gândit să fac un scurt review pentru Paula’s Choice Resist Ultimate Anti-Aging HandCream SPF 30. Am achiziționat produsul prin Deea, la sfârșitul lunii noiembrie 2012. De curând, când am mers acasă, l-am pasat spre testare, liniștită că am cu ce înlocui partea de protecție solară.


Crema vine într-un tub de 50 ml (destul de puțin, având în vedere că am fost obișnuită cu ambalaje generoase la capitolul „hidratare mâini”) și a costat în jur de 60-70 lei (sincer, nu mai țin minte exact). Am luat-o după ce am văzut pe blogul Corinei că ea o folosește pe ten, altfel mie nu mi-ar fi picat fisa.


Sistemul de dozare permite aplicarea unei cantități exacte, iar eu mă descurcam cu 2 picături de mărimea boabelor de mazăre pentru a acoperi întreaga față. Între timp am introdus și tonerul Skin Balancing în rutină și asta a facilitat cu mult întinderea SPF-ului / oricărui alt produs. 


Crema are o textură foarte light (o binecuvântare dacă ai ten mixt/ gras), se întinde ușor și nu lasă nici urmele albe, nici pelicula grasă la care te-ai aștepta atunci când aplici un SPF. Din contră, are un finish mat. Nu mi s-a părut, în schimb, o prea bună bază pentru fondul de ten, însă nu m-a deranjat extraordinar de mult aspectul ăsta.

Am folosit-o zilnic de la sfârșitul lui noimebrie până la jumătatea lunii martie și cred că am consumat puțin peste jumătate din cantitatea totală. Nu aș putea spune cu exactitate, pentru că ambalajul este opac. Partea asta nu-mi place deloc, pentru că habar nu am când produsul este pe sfârșite. Pot doar să estimez prin zgâlțâire și să iau măsuri din timp, ca să nu mă trezesc în pană de chestii importante.



În primele câteva zile, probabil și din cauza frigului și vântului, nu mi-a plăcut foarte mult. Îmi usca puțin lateralele nasului și pomeții, iar fondul de ten chiar nu-și mai găsea loc în ecuația asta. Așa că înainte de ea mai aplicam și Clear Skin Hydrator pe aceste porțiuni. Combinația asta a funcționat ceva mai bine. Dacă ar fi fost să o folosesc pe post de cremă de mâini și să mă aștept să mi le hidrateze (mai ales pe timp de iarnă), aș fi fost foooarte dezamăgită.

Pe ultima sută de metri, vremea a început să fie mai prietenoasă și chiar nu am mai avut nici un fel de problemă cu crema. Știu că sunt multe persoane care nu s-au împăcat cu acest produs. Eu nu sunt una din ele, însă nici nu m-a câștigat.

Motivul pentru care am renunțat a fost prețul. Înlocuitorul, Kiss My Face Sunscreen Face&Neck SPF 30 are 9 ml în plus și e de două ori mai ieftin. Mi se pare o afacere mult mai bună și a și fost dragoste la prima aplicare.

Dacă ai/ ai avut PC Hand Cream SPF 30, te invit să faci completări la review. Sunt curioasă şi de alte păreri.

13 comments :

  1. eu am folosit acest produs o vreme, cat am stat in vacanta de iarna la mama, ca si-a cumparat-o ea pentru ten. ea a zis ca nu e suficient de hidratanta, mie mi-a placut la nebunie din toate privintele. doar pretul e mare pentru cantitate mica, dar in rest sigur m-as avanta sa o iau daca nu imi vor placea KMF pe care planuiesc si eu sa le incerc la un moment dat, doar ca acum am SPF 45 de la PC si SPF 15 Skin Balancing si le folosesc alternativ. Cel mai mult mi-a placut la crema aceasta ca matifiaza tenul si reduce roseata - eu am pe obraji destula. Mie nu mi-a uscat tenul, dar iarna aici a fost o toamna capricioasa mai mult. Doua zile de fulguiala nu se pun cred. te pup :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mă bucur că ți-a plăcut și te-ai împăcat cu ea. Și mie mi-a plăcut mult efectul matifiant, îmi făceam griji la început că voi străluci ca un disco ball. M-aș băga și eu la SPF-ul ăla 45 de la PC, pentru vară. Mi-am dat seama zilele trecute că atunci când am făcut wishlist-ul pe 2013 am uitat cu desăvârșire de un factor de protecție mai mare pentru perioada asta minunată a anului. Am să încep să sap în curând după cea mai bună variantă :) Și da, două zile de fulguială nu se pun ca iarnă :)) Acum ninge în București, iar creierul meu refuză să creadă că în curând trecem la ora de vară și afară arată de parcă urmează să parcheze Moș Crăciumn în fața blocului. Te pup!

      Delete
  2. Multumesc pentru link!:-*
    Si eu folosesc Hand Cream spf 30, sunt la al 2-lea tub si e o adevarata binecuvantare pentru tenul meu gras:).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hey,

      No problem! Uite pe cine a cucerit crema asta :)) Pup! :*

      Delete
  3. N-am incercat-o, mai am putin din PC cu spf 45, dupa care as incerca tot un kiss my face, sau poate mychelle, inca nu m-am hotarat. Face&Neck am cumparat-o la un moment dat pt. mama, dar nu m-am gandit s-o testez pe ten, am incercat-o pe mana si mi s-a parut cam prea emolienta pt. tenul meu. Sper ca varianta spray sa fie mai light, ar fi o super afacere tinand cont de cantitate si pret.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Spray-ul de la KMF e mai light. Acum îl folosesc pe gât, pentru că se întinde mai ușor și aici am o suprafață mai mare de acoperit. Și tot spun că încep să-l testez și pe ten, dar uit :)) Vreau și eu crema de la mychelle, numai că acum trebuie să caut factor de protecție mare-mare :) O am în wishlist-ul iherb oricum, în caz că vreau să fac vreo aroganță.

      Delete
  4. Nu am incercat-o, dar nici nu prea ma tenteaza, poate doar sa o primesc cadou:).
    Nu stiu de ce dar nu imi vine sa ma dau cu crema de maini pe fata, parca pentru fata imi bine sa imi cumpar crema de fata :).

    ReplyDelete
  5. Bună Dara,

    Te asigur că asta nu e cremă de mâini :) E mult prea uşoară şi fluidă ca să facă faţă, însă pentru ten e foarte bună. Acum, na, fiecare cu piticii lui :)) Cred că şi eu aş fi avut aceleaşi dubii dacă era vorba de o cremă de picioare :)

    ReplyDelete
  6. :)) la crema de picioare nu m-am gandit :))

    ReplyDelete
  7. O am si eu, cumparata din state la oferta cu 12$. Ai descris-o foarte bine, e meh. Nu o s-o mai cumpar. Pentru vara mai am putin Nivea baby cu SPF50, as incerca si Bioderma, dar si KMF. Noroc ca vara e atat de departe =))

    ReplyDelete
  8. Buna!
    Experienta mea cu PC a fost una urata, m-am ales cu multe cosuri in urma folosirii bha 2% lichid si tonerului Skin Balancing. Din pacate am apucat sa comand setul Skin Balancing complet din US pana sa imi dau seama ca nu mi se potriveste (aveam produse comandate de la Corina Allan dinainte), iar acum nu am ce face cu el. Am platit 116$ pe el, acum am vazut ca l-au facut 127$. Daca cineva il vrea, este nedesfacut, l-am primit in august, il dau cu 100$, mai las daca e nevoie, ca nu am ce face cu el. Va las adresa de mail : viobarbu@yahoo.com 0756333781

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bună Vio,

      Îmi pare rău ca nu te-ai înțeles cu produsele, ai mai apucat și să le comanzi...Am văzut anunțul tău de curând, eu nu sunt interesată, dar îl postez la blog sale-ul meu (sper să te ajute).

      Delete
  9. Buna!
    Am si eu cateva produse PC din America pe care doresc sa le dau, le-am primit cadou, dar eu nu folosesc, sunt fan Dessert Essence: Skin Balancing Pore-Reducing Toner, Skin Perfecting 2% BHA liquid, Skin Balancing Ultra-Sheer Daily Defense spf30, Barely There spf 30. Le dau cu 200 Ron pe toate. 0747434422 boiciuc.maria@yahoo.com

    ReplyDelete