March 31, 2013

NOTD - Pretty Glittery Blue


Intenționam să postez ieri, însă am ieșit „puțin” cu treabă și m-am întors abia seara târziu acasă. Am descoperit un local nou,ceva mai retras, care mi-a plăcut nespus de mult: o casă veche, neamenajată în nici un fel, cu podea veche, stropită de vopsea și pereți înalți, dezbrăcați de trecerea timpului. Am zăcut aproape două ore acolo, sorbind din cafea lângă fereastră (în căutarea căldurii soarelui, ca o mâță). Mi se pare localul perfect pentru zile leneșe de weekend. 

Ziua a continuat cu vizite și întâniri cu prietenii, plus o mică excursie la Speed Vet cu o pisică plângăcioasă, unde am avut ocazia să-l cunosc în sfârșit pe Georgică, King of the Jungle. L-am rebotezat Sictirilă, pentru că merită. Ca să înțelegi mai bine, poftim dovadă de sictir:


Azi am trecut în rând cu lumea la ora de vară și am făcut update-urile singură, pentru că telefoanele mele nu sunt atât de deștepte. Îmi pare puțin rău că de acum înainte voi dormi mai puțin, dar mă consolez cu faptul că se lungește ziua (și vine primăvara).


Ca de sfârșit de săptămână, am mai scos de la naftalină câteva poze cu unghii colorate (poze care își așteptau și ele rândul de prea mult timp). E vorba despre Flormar Pretty P29, un verzui turcoaz, cu irizații de un albastru metalic închis, care vine în cea mai mică și mai simpatică sticluță. 


Cu toate astea, pensula este suficient de lată cât să te poți descurca cu ea. Oja devine opacă din două straturi, iar timpul de uscare este unul fericit. Am așteptat în jur de 5 minute, după care nu am mai avut nicio grijă. 


Pe lângă toate aceste aspecte bune, cel care m-a impresionat cel mai mult este rezistența.
Din păcate, nu am făcut poze before and after, însă cele făcute pentru postarea asta sunt după 5 zile de purtare. 


Abia dacă s-a șters puțin la vârfuri, iar asta s-a întâmplat mai mult de la tastat și umblat cu diverse foi (agendele mele sunt pline de dungi de culori diferite, lăsate de la ojă). Nu a sărit, nu s-a cojit sau crăpat. 


Probabil dacă aș fi avut ceva mai multă răbdare, ar mai fi rezistat încă 2-3 zile. Dar nu am putut ceda tentației de a schimba culoarea, mai ales când am atât de multe. Oja a costa în jur de 7-8 lei, nu-mi amintesc exact, pentru că am luat-o anul trecut. Este una din sticluțele la care apelez des și abia se cunoaște că am folosit-o.  

Pe final, îți doresc o duminică frumoasă și relaxantă și nu mă supăr deloc dacă îmi povestești ce ai făcut weekend-ul ăsta :)

10 comments :

  1. cand am citit ca pozele sunt facute dupa 5 zile am ramas oau, nu ma asteptam deloc :)) e tare frumoasa manichiura :* duminica placuta http://ideasinthebottle.blogspot.ro/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulţumesc, Mara! E o ojă destul de rezistentă, iar culoarea mi se pare superbă!

      Delete
  2. Mi-a placut mult oja, o sa o caut si eu :) Weekend-ul asta am fost cu Pastele. Biserica, mancare, bautura, biserica :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chiar merită oja asta! Pentru rezistenţă, culoare, ambalajul foarte simpatic :D

      Delete
  3. Mi se pare ca seamana bine cu U33 tot de la flormar. vine foarte bine pe unghii scurte, chiar imi place.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yap, pe unghiile scurte arată foarte OK. U33 nu am, dar uitându-mă la swatch-uri îmi dau seama că vreau!

      Delete
  4. Wow, e superba oja <3! Si arata foarte bine dupa 5 zile :D.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bună Alexandra,

      Chiar e rezistentă, iar eu mă lucrez toată ziua cu acte şi alte minuni şi totuşi mă ţine mult :)

      Delete