August 16, 2013

I'm back!

După o perioadă mai lungă decât m-aş fi aşteptat, încerc să pun ordine în viața mea și să revin asupra lucrurilor la care am renunțat, printre care și postările regulate pe blog. E prima postare în aproape 5 luni și încep cu un scurt update:

  • în luna aprilie am zburat pentru prima oară– în Praga, pentru un curs de negociere și skill-uri de prezentare, organizat de ITC (am aplicat pentru curs prin programul Grundtvig);
  • m-am tuns la Mihai (sidecut bob) şi sunt foarte încântată de experienţă;
  • am căzut de două ori în păcat: prima oară mi-am deschis părul cu aproape două nuanţe, după care m-am răzgândit şi am încercat să revin la un şaten închis (pe cont propriu – de unde şi fericirea de a mă declara „cea mai brunetă fiinţă în viaţă”);
  • după aproape cinci luni de folosinţă a ultimelor produse comandate pe iHerb pot spune că mi-am făcut o părere clară şi urmează să fac multe review-uri;
  • nu am mai făcut cine ştie ce achiziţii cosmetice, cu excepţia celor trebuincioase (geluri de duş, deodorante, etc.), în schimb am adăugat câteva rochii, genți și sandale la colecție;
  • am renunţat la multele idei de a-mi complica rutina de îngrijire şi, deşi tenul meu a avut tentativa de a o lua razna, reuşesc să ţin situaţia sub control cu puţine produse;
  • m-am luat după Georgia şi m-am apucat de 30 days shred  - m-a ţinut fix 10 zile, după care mi-am luxat glezna şi am facut o pauză de doar” două săptămâni până să-mi revin;
  • am trecut la Brazil Butt Lift, cel despre care povesteam aici - şi da, workout-ul ăsta chiar mi se potriveşte;
  • din seria “am făcut-o și pe asta”, mi-am pus unghii false, pe care le-am ţinut aproape 3 luni, după care mi-am dat seama că nu merită banii investiţi în întreţinere - acum sufăr şi aştept să crească şi să-şi revină;

În continuare intenționez să revin cu toate articolele, ideile şi pozele care nu au văzut lumina blogosferei în tot timpul ăsta.

So glad to be back!

13 comments :

  1. Ce ma bucur ca ai revenit! sa stii ca ma intrebam oare ce ai patit, ca imi placeau mult postarile tale!(eu sunt cea care ti-a zis intr-un comentariu mai mult ca ma identific mult cu tine :D )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bună, Ioana!

      Nu știi ce mult mă bucur eu că te bucuri! :) Te pup :*

      Delete
  2. bine ai revenit! :D
    http://jolie-creativity.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  3. Poti sa-mi spui te rog unde anume ai gasit programul "Brazil But lift"? Eu am cautat pe youtube, insa din pacate nu l-am gasit pe acesta.
    Multumesc mult

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bună, Mădălina!

      Ca să stabilești ce program trebuie/ vrei să urmezi, folosește-te de link-ul ăsta: http://www.buttliftworkout.co/brazil-butt-lift-schedule/

      Eu am salvat pdf-ul și l-am printat, ca să pot bifa zilele de antrenament. Iar pentru video-uri, le găsești pe toate aici: http://www.dailymotion.com/video/xugtx0_brazil-butt-lift-sculpt_sport

      Spor la treabă! :)

      Delete
    2. Multumesc mult pentru raspuns.

      Delete
  4. Bine ai revenit! :)
    M-am bucurat sa citesc ca te-am inspirat cu 30 days shred si apoi m-am intristat pentru ce-ai patit. Eu mi-am simtit uneori genunchii solicitati, la fel si gleznele, dar am rezolvat problema reducand intensitatea si purtand sosete groase. Imi pare rau ca ai avut de suferit :( Acum sunt si eu curioasa cum e Brazil butt lift, il voi cauta.
    Te pup!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hey!

      Chiar îmi solicitasem gleznele, de la prea multe jumping jacks :)) Mă gândeam atunci că ar fi fost mai inteligent să port adidași și nu să fac exercițiile desculță. Într-un fel nu-mi pare rău că l-am oprit, pentru că nu-mi place deloc cardio :) BBL e greu, dar am reușit să mă țin de el și nici nu am avut experiențe neplăcute (mai puțin febra musculară), deci pentru mine e perfect..
      Te pup și eu!

      Delete
  5. Bine ai revenit! Chiar ma gandeam pe unde esti! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bine te-am regăsit :D Am fost şi sunt cam ocupată, dar încerc să mă organizez mai bine, ca să nu mai las blogul de izbelişte :)

      Delete
  6. Îţi urez şi eu un "Bine ai revenit!" întârziat, chiar mă bucur că nu ai renunţat la blog :)

    ReplyDelete