August 19, 2013

[Review] KMF - Face Factor SPF 30 For Face & Neck

Prin martie am făcut o comandă iHerb cu intenţia de a mă pregăti pentru zilele călduroase ce aveau să vină. Nu puteam omite protecţia solară şi am ales o cremă pentru faţă şi un spray pentru corp, ambele din gama Kiss my Face.

Crema era o necesitate şi pentru că renunţasem la Paula's Choice Resist Hand Cream SPF 30, care nu m-a cucerit. Fiind recomandată de către Paula Begoun (chiar dacă pentru piele uscată/normală), i-am dat o şansă. Iar preţul este unul mai mult decât decent (în jur de 10$).



M-am bucurat şi am iubit-o din prima clipă: de la ambalajul colorat, sistemul de dozare şi căpăcelul care sigur nu lasă produsul să se rătăcească prin cine ştie ce geantă de voiaj, la consistenţa uşoară şi textura manevrabilă.




Mă aşteptam la celebra peliculă albă, dar nici vorbă de aşa ceva. Crema se întinde bine şi uşor, fără să lase semne că ar fi fost aplicată şi, spre deosebire de cea de la Paula’s Choice, este o mai bună bază de machiaj. Ăsta a fost primul test, pe care l-a trecut cu brio.



Cel de-al doilea era testul timpului: la mai toate produsele mi se întâmplă să reacţionez foarte bine la primele aplicări şi să mi se pară că am găsit negăsibilul”, ca la maxim două săptămâni să încep să îmi încrunt sprâncenele, apoi să-mi cadă colţurile buzelor, să-mi dea o lacrimă în colţul ochiului şi apoi să descopăr că, de fapt, nu e ceea ce-mi trebuie.




Din fericire pentru mine, KMF - Face Factor SPF 30 For Face & Neck nu mi-a provocat niciun disconfort şi nu s-a chinuit nicio clipă să mă facă să regret decizia a a o cumpăra. Nu mi-a încărcat porii, nu am avut parte de monstruleţi, nu mi-a uscat pielea.

Nu e grasă, pielea nu începe să lucească dubios după câteva ore, nu are miros, se absoarbe repede, nu afectează machiajul, a avut grijă de nasul meu (pe perioada verii, e primul care se bronzează), nu încarcă pielea (cum ar veni, nu simţi că te-ai dat cu glet dis de dimineaţă). Are grijă de pielea mea şi în sensul că nu e nevoie să aplic cremă hidratantă înainte, cum făceam cu SPF-ul de la PC.   

Mi-a plăcut atât de mult încât am început să o folosesc şi pe gât şi urechi, lăsând spray-ul pentru restul corpului. Momentan am rămas fără şi am uitat cu desavârşire să fac o comandă din timp, aşa că mă mulţumesc cu spray-ul.

Aş putea spune că are un singur dezavantaj şi anume ăla că-şi face treaba bine. Dacă uiţi să aplici protecţie solară şi pe restul corpului (câteva zile la rând), s-ar putea să ai nevoie de un nou fond de ten, cu o nuanţă jumate mai închis, ca să uniformizezi „ambalajul”. Ceea ce mi s-a şi întâmplat :)

Produsul are 59 de ml, pe care i-am consumat cu succes pe parcursul a cinci luni (o singură aplicare, dimineaţa – în fiecare dimineaţa, chiar şi când nu am ieşit din casă).

În concluzie, o recomand cu drag: am un ten destul de mofturos şi crema asta chiar i-a plăcut. 

5 comments :

  1. Hm, m-am temut ca e prea grasa pentru vara si acum parca imi pare rau ca nici nu am incercat-o. O voi cumpara cu siguranta pentru toamna-iarna :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bună Georgia,

      Eu am ten mixt - zona T grasă şi normal în rest. Crema e hidratantă, dar nu mi se pare grea, nu încarcă. Pentru un ten gras s-ar putea să fie neplăcută. Şi eu abia aştept să o am din nou în "colecţie" :)

      Delete
  2. Vaaai nu pot sa cred! Deabea am dat comanda si nu e unul din produsele din colet :P ufff :P uite asa adaug inca un produs in wishilist. Eu vroiam sa comand spray-ul pana am vazut la Adiana ca nu ar proteja si impotriva razelor UVA suficient de bine. e valabil acelasi lucri si pt crema asta?
    :*

    http://jolie-creativity.blogspot.ro/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bună Dea,

      Crema e ok şi protejează UVA şi UVB. Despre spray-ul de la KMF ştiu că avea un iritant, însă din ce am mai citit pe net, lumea nu pare să se fi confruntat cu probleme mari din cauza lui. Şi lasă că o iei data viitoare :) Te pup!

      Delete
  3. Eu am comandat-o acum vreo 2 ani cred, pentru mama, şi mi s-a părut grasă (am încercat-o doar pe mână, şi aveam puţină experienţă cu spf-ul pe atunci, doar ce începusem să devin conştiincioasă), acum îmi pare rău că nu am încercat-o şi pe ten, dar lasă că nu-i timpul pierdut, o voi încerca la iarnă.

    ReplyDelete