August 22, 2013

Povestea unghiilor false si NOTD

Cum spuneam cu două postări în urmă, de prin luna aprilie şi până la sfârşitul lunii iulie am avut unghii cu gel. Ideea m-a trăznit după ce o colegă de birou şi le pusese şi mi se părea că arată într-un mare fel. Mai avusesem o tentativă acum 2 ani, însă după ce citisem câteva poveşti horror pe diverse forum-uri, am renunţat la idee. 

De data asta, am fost absolut hotărâtă că trebuie să bifez şi capriciul ăsta pe listă. Am luat numărul de la Illusion şi am făcut o programare. Fiind foarte aglomerat, am fost programată la ora 7:00 dimineaţa (numai eu şi porumbeii ne mai agitam la ora aia), dar mi-o tot ziceam pe aia cu baba care suferă la frumuseţe.

Am ajuns acolo şi am poposit 2 ore, pentru că atât a durat construcţia cu gel. Treabă migăloasă şi plină de praf de unghii pilite pe toată suprafaţa. Rezultatul final a fost unul mulţumitor, aveam unghii mai lungi, mai puternice, un french cuminte şi elegant. Senzaţia a fost una cel puţin ciudată: aproximativ jumătate de oră mi s-a părut că degetele nu sunt ale mele, atât de conştientă eram de ele. Preţul a fost de 180 ron.

Am mai mers de câteva ori la întreţinere, timp în care am renunţat la french şi le-am făcut simple, cu o culoare lăptoasă, semi-transparentă. Elena, tipa la care m-am dus de fiecare dată, lucrează foarte bine şi atent, are grijă să întindă bine gelul şi să-l subţieze îndeajuns pentru ca unghiile să pară naturale.

Şi pentru că lucrează atât de bine şi frumos, poate (poate) poţi trece peste felul ciudat de-a te face să te simţi vinovată că vii acolo. Un exemplu grăitor ar fi următorul: cu ocazia zilei de naştere am primit OPI Liquid Sand – Stay the Night şi evident că mi-am colorat gheruţele, că deh, aveam ojă nouă. Când am ajuns la salon, manichiurista a început să se plângă: “Vai, te-ai dat cu oja asta cu sclipici, care se duce super greu!” Eu vin cu ideea de a folosi freza ca să îndepărtăm nenorocirea. Ea îmi spune că nu, că i se îneacă freza de la oja asta.  Şi apoi se apucă să o şteargă cu acetonă, văitându-se că iese greu şi că ei i se face foarte rău de la mirosul de acetonă. Evident, prima reacţia a fost să o întreb de ce mai lucrează într-un domeniu în care mirosul de acetonă vine la pachet. Am cruţat-o. Totuşi, dacă te bate gândul să-ţi pui, fetele de acolo lucrează foarte bine. 

Motivul pentru care am renunţat nu a fost manichiurista, ci faptul că o întreţinere ajunge la 80 de lei şi cum unghiile de la mâini îmi cresc foarte repede, m-am îngrozit de câţi bani aş putea da de-a lungul timpului pentru un capriciu. Când m-am hotărât să renunţ, aveam unghiile deja crescute de 5 săptămâni şi mă gândeam că în timp le voi pili până la eliminare. Gelul deja începuse să dea rateuri şi să piardă din aderenţă, aşa că începea să se desprindă pe alocuri. Metoda de îndepărtare a fost una tipică mie – din lipsă de răbdare, le-am scos singură, printr-o simplă mişcare de “grab&pull”, lucru care nu s-a terminat cu sânge sau dureri insuportabile, dar pe care nu-l recomand.

Ceva gel tot a mai rămas pe suprafaţa unghiilor proaspăt dezvelite, aşa că m-am dus la un salon din zona în care stau pentru a îndepărta resturile cu freza. M-a costat 5 lei pentru toate unghiile J

După asta, unghiile erau destul de fragile si zdrenţuite, aşă că am avut grijă să le fac băi calde în ulei de măsline o dată la două zile, timp de două săptămâni. Dimineaţa (când nu uit), le ung cu zeamă de lămâie şi după 10 minute le dau cu ulei de cuticule. Asta a fost recomandarea manichiuristei care mi-a curăţat urmele de gel şi chiar funcţionează. Unghiile nu se mai exfoliază şi sunt mult mai puternice.

Din păcate, nu am poze clare din perioada “unghii false”, iar poze cu unghiile mele în starea actuală nu am de gând să pun, însă am câteva cu o ojă foarte faină, de vară (chiar dacă vara e aprope gata): Golden Rose 236, un mint pastelat, care devine opac din două straturi, se usucă în vreo 10 minute şi arată senzaţional.



Îmi pare genul de ojă care merge purtată oricând, genul care primeşte un retuş doar ca să n-o dai jos. Pensula e subţirică, dar îşi face treaba bine.


Cât despre rezistenţă, dacă îmi aduc bine aminte, cred că stă cuminte pe unghii în jur de 4 zile. Mie mi se pare suficient. În plus, are 11 ml şi a costat până în 10 lei când am luat-o eu.



Do you fancy mint green nail polishes?

5 comments :

  1. si eu am o oja minty faina tare si imi plac astea pastelate rau in ultima vreme. felicitari ca ai scapat usor de aventura unghiilor cu gel, adica nu ai avut probleme mari cu ale tale dupa indepartare. pe mine nu m-a batut niciodata gandul, imi cresc foarte repede si sunt si super ok ca rezistenta, sunt tari si n-am probleme. plus ca ma razgandesc extrem de des la lungimea lor, cand le las lungi de vrajitoare, cand le tai din carne :) te puuup

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bună Milena,

      Eşti o norocoasă că ai unghii tari. Asta era una din părţile bune la unghiile false - ştiai sigur că nu se rup. Dar nu merită efortul. Parcă tot mai bine e să mă chinui cu ale mele, aşa cum sunt :))

      Te pup! :*

      Delete
  2. offf... si pe mine ma mananca undeva :)) de foarte multa vreme sa-mi pun unghii... dar sincer nu-mi permit sa merg la intretinere asa de des, si desi urasc sa-mi fac manichiura, am decis sa renunt. dar tot ma apuca din cand in cand. cred ca pana n-am sa o fac odata si-odata nu ma las :))

    http://jolie-creativity.blogspot.ro/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bună Dea,

      Aşa a fost şi la mine. Ba mă mânca, ba o lăsam baltă. S-ar putea să ai dreptate..Dacă eşti ca mine, ai s-o faci, pentru că altfel n-o să-ţi dea pace :)) Poţi să încerci, dar dacă nu eşti convinsă că poţi merge la întreţinere (şi arată foarte nasol când le laşi de izbelişte), mai bine te lipseşti. Oricum, să ai în vedere o manichiuristă pe care ţi-o recomandă cineva, să nu te trezeşti că pleci de acolo cu unghii super groase sau denivelate :))

      Te pup!

      Delete
  3. Nu m-au tentat niciodată unghiile false, e adevărat însă că ale mele sunt ok şi oricum cresc ca nebunele :)
    Pentru întărire poţi încerca soluţia de la Farmec cu B5, dar cu grijă, să nu ajungă pe cuticule, pe mine chiar m-a ajutat.

    ReplyDelete