August 27, 2013

Ce am mai folosit - pentru fata

Mi-am propus să încep o serie de articole cu review-uri grupate, scurte. Am încercat de-a lungul timpului multe produse, însă nu toate merită un articol separat – sau nu pentru toate am ce pălăvrăgi foarte mult, aşa că le grupez şi scriu câte puţin despre fiecare (e păcat să nu le menţionez totuşi, indiferent dacă mi-au plăcut sau nu).


Imediat ce am rămas fără cele două demachiante lichide (cel de la Eucerin şi cel de la Boots), neavând finanţele necesare pentru o comandă serioasă pe iHerb, am apelat la produsele care se găsesc la noi pe piaţă şi mi-am îndreptat atenţia către gelul spumant Bioderma Sensibio DS+.


L-am folosit aproape două luni jumătate şi nici nu mi-a plăcut, nici nu mi-a displăcut. Nu am avut niciun fel de problemă cu el, însă nu face atât de multă spumă pe cât mă aşteptam şi nici nu e foarte cremos, oricât l-aş masa (senzaţie testată şi îndrăgită cu Eucerin).  

Lista de ingrediente

Una peste alta, gelul este incolor, nu are miros, nu usucă pielea şi nu irită ochii (îl folosesc pe toată faţa). Ambalajul este prevăzut cu capac, deci îl poţi arunca liniştită în geantă sau pe unde vrei. Estimez că mă va ţine încă 2 săptămâni, deci e destul de bine pentru cei 200 ml (folosiţi cu conştiinciozitate dimineaţa şi seara) şi cei 32 lei. Cu toate astea, tot mai mult mi-a plăcut cel de la Eucerin.


Loţiunea micelară L’Oreal Sublime Soft mi s-a părut cel puţin la fel de bună ca cea de la Bioderma Sensibio, însă mult mai ieftină. Nu are miros, culoare, nu irită ochii. Am luat-o din DM şi a costat în jur de 19 lei. M-a ţinut două luni, poate chiar mai bine şi sunt convinsă că aş fi putut stoarce mai mult dacă nu avea capacul atât de lat. 

Lista de ingrediente

Designul ăla nu e foarte avantajos, cam scapă produs aiurea şi faci risipă. Totuşi, loţiunea poate fi mutată într-un recipient de Bioderma, de exemplu.  


Fondul de ten Revlon Nearly Naked (nuanţa 150 Nude) a costa 45 de lei (pentru 30 ml) şi a fost achiziţionat din Real, imediat ce am citit despre el la Dara (şi nu glumesc când spun imediat).  Mă declar foarte mulţumită de el: are acoperire medie şi nu-mi încarcă tenul. 

Dacă ar fi să descriu într-un singur cuvânt felul în care arată pielea mea după ce aplic fondul de ten, acel cuvânt ar fi “sănătoasă”. Stă la locul lui în jur de 4-5 ore, după care începe să curgă (asta poate şi din cauza temperaturilor mari care au fost). Se întinde frumos, fix ca o cremă şi îmi dă timp să-l împrăştii bine, fără grabă şi fără panică.



Singurul dezavantaj: nu are pompiţă. Aşa că l-am mutat în recipientul unei creme pe care am terminat-o, dar despre care am să povestesc cu altă ocazie. 

Tu ce ai mai încercat în ultimul timp şi recomanzi?

3 comments :

  1. Micelara si fondul de ten le am si eu si iti impartasesc impresiile :)
    Eu vreau sa incerc spuma noua de la Balea Med, in varianta mini, inainte sa mai cumpar vreun Eucerin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hey,

      Eu am fost în DM şi ori nu era pe acolo spuma asta, ori nu m-am uitat unde trebuie. Trebuie să mai trec o dată azi. Mă gândeam să mai încerc şi gelul de curăţare de la L'Oreal Sublime Soft şi apoi să văd care e mai avantajos :)

      Te pup! :*

      Delete
  2. Şi eu vreau să încerc micelara, mai am o sticluţă de bioderma după care voi cumpăra l'oreal, asta dacă nu mai apare între timp vreo promoţie imbatabilă la sensibio :)
    Despre fdt am citit numai de bine, mi-l doresc, dar mai întâi vreau neaparat să cer 2-3 pompiţe la magazin să îl testez, pt. că eu la fdt. dau cele mai multe rateuri.

    ReplyDelete