September 20, 2013

Zia Skin Basics Everyday Moisturizer - cateva cuvinte despre

E tot timpul motiv de fericire când mai găsești câte o cremă de față cu ingrediente OK. Și atunci, chiar dacă mai ai două pe hold, o iei și pe asta (nu cumva să dispară de pe piață înainte să-ți bagi gheruțele în ea). În ultima comandă iHerb am achiziționat una din cremele recomandate de Adiana, Zia Skin Basics Everyday Moisturizer cu jojoba.

Când am văzut-o pe site, m-a atras ambalajul cu pompiță și capac, numai bun de aruncat prin geantă când pleci la drum. S-a dovedit mai târziu că mi-am luat țeapă. Însă până la partea cu țeapa, să trecem prin celelalte detalii descriptive.


Produsul are 50 ml și costă 20.14 $ (am verificat acum pe site, eu aveam impresia că era mai ieftină). Gramajul este OK, prețul mi se pare acceptabil, dar nu neapărat accesibil, iar partea proastă este că produsul are un termen de valabilitate de 6 luni de la deschidere. Cum ar veni, nu prea apuci să te bucuri de cremă și nici nu apuci să o termini (decât dacă pe final începi s-o întinzi și pe mâini, umeri, etc.).


Descrierea produsului promite hidratare și catifelare, fără senzații uleioase. Nu are parfum și nici iritanți. Textura este foarte light, ceea ce o face potrivită pentru tenul mixt (ca al meu). 


De fapt, e atât de light încât curge. Se întinde ușor, întră repede în piele și are un miros care îmi aduce aminte de grâu. Da, de grâu. Lasă un luciu sănătos, nu deranjant, însă senzația de hidratare e la fel de light ca textura (i-aș da un 3.5 din 5). Totuși, merită luată în considerare în sezonul cald.



Am folosit-o cu precădere seara, din cauza lipsei factorului de protecție (câteodată în diminețile de weekend, când nu aveam drumuri pe nicăieri).  La sfârșitul celor 6 luni abia reușisem să ajung la jumătatea tubului.

Apropo de tub: ambalajul este din sticlă mată și e prevăzut cu o pompiță nărăvașă, care mai mult îți scuipă produsul, decât să ți-l dea frumos. M-am luptat mult cu ea până să-i dau de cap. Secretul este să apeși fooooarte încet și să miști degetul până când găsești punctul ăla sensibil, altfel se blochează.



Deși are pompă + capac și ai zice că ești în siguranță, crema găsește o modalitate de a ieși din tub și de a se întinde în spațiul alocat, mânjind tot în jur. Noroc că atunci când plec, pun toate cremele și loțiunile în pungi de plastic cu fermoar.

Bottom line: Mi-a plăcut, dar nu suficient de mult, așa că nu o voi recumpăra decât dacă nu mai există nimic altceva pe piață. Aș recomanda-o pentru tenurile grase, în anotimpul cald. La final, i-am găsit altă utilitate, când m-am hotărât să folosesc tubul pentru fondul de ten (care nu avea pompiță).


Tu ai încercat-o? Cum te-ai înțeles cu ea?

No comments :

Post a Comment