October 25, 2013

Ce am mai folosit pentru...par

Din seria „ce am mai folosit pentru...”, povestesc astăzi despre două balsamuri de păr încercate. Primul este de la Aile, produs “împrumutat” de la mama, pentru că mă rodea curiozitatea. Avea mai multe variante, însă am ales-o pe cea pentru păr normal. 


Produsul are 300 ml și un ambalaj foarte simpatic, ușor de mânuit, dar și practic, pentru că poate fi pus cu capul în jos, pe capac. Nu știu exact cât costă, însă e marcă Kaufland și sunt sigură că are un preț foarte modest.


Are o textură light, lăptoasă, miros manly, descurcă părul imediat după aplicare și îl lasă moale și ușor de aranjat. M-am împăcat destul de bine cu el, aşa că am mai împrumutat de la mama încă un tub. Între timp, pare-se că părul meu s-a obişnuit cu balsamul şi nu se mai înmoaie ca la primele întâlniri. Totuşi, dacă ar fi să-l am prin baie din nou, l-aş folosi cu plăcere.


Aile Professional Intensive Care Conditioner – Listă de ingrediente:

Aqua, Cetrimonium Chloride (GOOD), Cetearyl Alcohol (GOOD), Glycerin (BEST), Parfum (POOR), Panthenol (GOOD), Methylchloroisothiazolinone (POOR), Methylisothiazolinone (POOR), Benzyl Alcohol (AVERAGE).

Cel de-al doilea produs care a poposit pe raft este balsamul pentru volum de la Balea. Are 200 ml și costă în jur de 8 lei. Fiind ieftin, i-am dat o șansă. Îmi place ambalajul, e cam la fel cu cele pentru pastă de dinți (asta e singura comparație care îmi vine în cap acum). E destul de dens, cu textură de cremă.


Mi se pare că se consumă cam repede și nu m-am împăcat atât de bine cu el: lasă părul moale, dar cam pufos. Ca efecte, mi se pare mult mai bună varianta Balea Oil Repair. Mi-a plăcut totuşi mirosul fresh.


Balea Balsam pentru volum – listă de ingrediente:

Aqua , Cetearyl Alcohol (GOOD), Stearamidopropyl Dimethylamine(GOOD) , Lactic Acid (BEST) , Glyceryl Stearate SE (GOOD), Propylene Glycol (GOOD), Hydrolyzed Keratin (AVERAGE) , Polyquaternium-11 (GOOD), Parfum (POOR), Soluble Collagen (GOOD), Citric Acid (GOOD), Sodium Benzoate (GOOD).


Ai avut experienţe cu oricare din cele două? 

4 comments :

  1. Aile am avut un sampon la un moment dat, dar nu prea ne-am inteles. Pe post de balsam eu folosesc de vreun an o masca kallos, imi place atat de mult incat nu mi-am mai dorit sa experimentez :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. E cumva Kallos Placenta? Eu pe asta am avut-o la un moment dat, într-un borcan imens cu etichetă verde şi se consuma greu, lăsa părul foarte moale, era şi ieftină...Oare de ce am uitat de ea şi nu o am pe raftul din baie? :)

      Delete
  2. Am avut si placenta, dar asta pe care o folosesc acum e http://www.1001cosmetice.ro/produs/kallos-masca-regeneranta-pentru-par-uscat-cu-fire-despicate. Imi place mult mai mult decat placenta. Eu nu am parul uscat sau deteriorat, ba e chiar inspre gras, deci habar nu am cum se comporta pe un par deteriorat. Cert e ca are multi siliconi, si dupa uscare parul e lucios si alunecos de parca as fi iesit de la salon :). Si pretul e bun, asa ca nu pierzi mare lucru daca te hotarasti sa o incerci, pt. ca pana la urma numai incercand iti dai seama daca ti se potriveste sau nu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hmm, e şi foarte mare, dar cel mai mult îmi place că are pompiţă. Şi e super ieftină! În curând rămân fără balsam, deci o încerc clar! Mersi de recomandare :)

      Delete