October 28, 2013

[Review] Eucerin Aquafor Healing Ointment

Azi vreau să povestesc foarte scurt despre o cremă de la Eucerin, care poate fi folosită cu succes în anotimpul rece ce se așterne încet, dar sigur. Eucerin Aquafor HealingOintment este mai degrabă un balsam decât o cremă, datorită texturii foarte grase.


Nu se absoarbe cu ușurință în piele și lasă un film lucios, protector, la suprafață. Aduce foarte mult cu crema de gălnenele care se găsește în comerț. Dacă nu ești adepta cremelor grase, care rămân la suprafața pielii, nu recomand acest produs. Însă îi poți da o șansă pe timp de noapte, când te poți unge în voie și înfofoli cu șoșete și/ sau mănuși – efectele sunt minunate.


Se întinde mai greu, totuși în contact cu căldura pielii devine mai manevrabil, așa că nu e nevoie de foarte mult produs pentru a acoperi zonele problemă. Poate fi folosită și pentru înțepături de țânțari, arsuri sau răni. Ajută pielea crăpată să se vindece mai repede, înmoaie orice bucățică uscată, iar senzația de hidratare și bine rezistă mult. 


Am folosit-o în special pentru călcâie, genunchi, coate și câteodată pentru mâini, cuticule și chiar buze. Am consumat cam jumătate de tub în aproape 5 luni, după care l-am pasat mamei, spre testare.



Aquaphor Healing Ointment – Listă de ingrediente:

Petrolatum (41%), mineral oil, ceresin, lanolin alcohol, panthenol, glycerin, bisabolol.


Îl recomand cu căldură. Produsul are 50 gr și costă 5.65 $. E cotat cu BEST pe Beautypedia și Makeupalley. 

5 comments :

  1. Am un produs asemanator de la Balm Balm, pe care am zis ca nu il pun in viata mea pe fata, pana cand am ramas cu o zona foarte uscata la nas si simteam ca imi crapa pielea. A facut minuni! Mai e bun pe arsuri, rani. Am pus toata mana pe un ondulator aprins, l-am aplicat si pana seara nu mai aveam dureri. E mult mai bun ca o crema old school cu galbenele, zic eu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh, cât m-am învârtit la un moment dat după produsele lor, mai ales cele în ambalaj roz! Am şi uitat de ele! Şi fix în timp ce scriam, mă gândeam că aş putea încerca Balm Balm în loc de crema de gălbenele :)) Ouch cu ondulatorul...O singură dată am apropiat prea mult placa de ureche şi am făcut o tură de apartament de la emoţii..Nici nu vreau să ştiu cum e să treci prin ce-ai trecut :)

      Delete
  2. Bine de stiut, pentru calcaie in special. Eu am o vaselina de la balea, dar nu prea am folosit-o.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am vrut de cel puţin 5 ori să-mi iau vaselina aia de la Balea, dar de fiecare dată mă oprea ceva (deşi e vreo 7-8 lei, nimic extraordinar). Mă gândeam s-o folosesc în loc de ceară pentru sprâncene :) Crema asta e mai ok şi pentru faptul că stă în tub şi nu te mozoleşti toată scobind prin cine ştie ce recipient :)

      Delete
    2. Buna idee cu ceara pt. sprancene, chiar o sa incerc, poate chiar o amestec cu putin fard maro...
      Pentru sprancene a la albulescu merge putin fixativ pulverizat pe o periuta de dinti, nu mai stiu unde am citit trucul asta dar mi-a placut :)

      Delete