October 30, 2013

New In

În ultima vreme am fost foarte pofticioasă în materie de makeup. Dacă până de curând mi se scurgeau ochii numai după creme sau geluri de duş, mai nou mă uit după texturi de farduri, culori închise, tomnatice, rujuri şi baze de machiaj. Şi, ca să-mi satisfac pofta crescândă, am tot strâns, pe parcursul a 2-3 săptămâni, diverse produse.

Fardurile de la Farmasi au 5 grame, au costat 10 lei fiecare, sunt super-pigmentate, lucrez foarte uşor cu ele, nu sunt prăfoase şi au un miros fin şi plăcut. I absolutely love them!


Farmasi Fard Soft Touch Mono #13


Farmasi Fard Soft Touch Mono #14


Farmasi Fard Soft Touch Mono #03

Fardurile Flormar sunt ambele mate, cumpărate special pentru machiajul light, de zi/ birou. Au costat în jur de 12 lei fiecare.


Flormar Fard Mat Mono #M01


Flormar Fard Mat Mono #M07

Având în vedere că am completat colecţia cu ceva culori închise, dar şi pentru că baza de machiaj de la Elf a început să dea rateuri la un moment dat, am ales să încerc baza de la Radiant, care vine într-un borcănel mic şi simpatic (a costat în jur de 23 lei).

Bază de machiaj Radiant

Am zis că ar fi timpul să încerc şi un concealer (nu aveam niciunul) şi l-am ales pe cel compact de la Flormar, însă cred că unul lichid ar fi fost o alegere mai înţeleaptă (am riduri fine şi mi le pune în evidenţă).

Flormar Full Coverage Concealer #01

Cu fondul de ten de la Seventeen m-am lăudat pe pagina de Facebook deja. Mă înţeleg binişor cu el, însă mă aşteptam să reziste mai mult pe ten.

Fond de ten Seventeen Time Plus SPF 15 #02 Light Beige

Mulţumesc pe această cale prietenei mele Rux, care de fiecare dată când vine în ţară are grijă de mine. Am făcut stocul la demachiante, m-am răsfăţat cu un buttercream de la Soap&Glory şi am fost răsfăţată cu o ojă Maybelline- un mov închis, fantastic.

Boots Simply Sensitive Foaming Wash (am mai avut-o în trecut şi mi-a plăcut foarte mult)

Boots Simply Sensitive Cleansing Gel (eram curioasă şi de gelul de curăţare, aşa că l-am trecut pe listă)

Crema de la Soap&Glory mi-am dorit-o de prea mult timp şi nu am putut rata ocazia de a o încerca. Recunosc că mă aşteptam să aibă un cu totul şi cu totul alt miros, unul mai fresh, nu dulceag. Pentru Sugar Crush nici nu aveau varianta travel-size, aşa că am luat varianta de 300 ml. Mirosul era descris pe blogurile din afară ca un mix de Cola cu lămâie, mie îmi aduce aminte de prăjituri cu lămâie. Cert este că provoacă dependenţă. Ah, am avut buget limitat, altfel cumpăram toată secţiunea Bath&Shower.

Soap & Glory Sugar Crush Body Buttercream

Ojă Maybelline Color Show #104 Noite de Gal

În viitorul apropiat plănuiesc o comandă iHerb şi poate un concealer nou, în rest visez la farduri Inglot şi câteva produse Paula's Choice. M-ar interesa şi un fond de ten, unul fără iritanţi, care să reziste la transfer şi să aibă efect de matifiere. Cer cam mult? A încercat cineva fondurile de ten de la Paula?



6 comments :

  1. Sa le folosesti cu placere, ai facut alegeri faine, utile!

    ReplyDelete
  2. Ce mov frumos ai ales, lovely! Tu erai cu buget limitat si mi-ai luat si mie bunatatile alea, raman datoare :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Săr'mâna! Eu eram datoare :) Pleasure was mine :*

      Delete
  3. Sa le folosesti cu drag. Imi place mult primul fard flormar, chiar cautam ceva deschis pentru ca majoritatea fardurilor mele de highlight din palete sunt pe teminate.
    Spuma aia e super, mi se pare cea mai faina spuma din cate am folosit.
    Oja o am si eu, chiar acum o am pe unghii :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulţumesc, Maria! Fardul e chiar fain pentru highlight, aplicat fin :D Asta de la Boots e cea mai tare spumă ever, le întrece pe toate încercate până acum. Şi, într-un final, am testat şi gelul: I love it! E ca o cremă..Nici nu ştiu cum să-l descriu :)

      Delete