November 1, 2013

[DIY Project] Dark & Pretty Jars

A trecut ceva vreme de când n-am mai postat un proiect DIY. Ce-i drept, a trecut cam multă vreme de când nu mi-am mai împrăştiat eu creativitatea prin casă. Însă zilele trecute mi-a revenit pofta, după ce am văzut la o prietenă ceva ce mi-a plăcut mult. Şi cum eu nu am niciodată suficiente cutiuţe sau recipiente de depozitare, am zis că nu strică vreo două în plus.


Vorbesc despre borcane pictate cu acril. E o idee banală şi uşor de pus în practică, dar câteodată trebuie să vezi la alţii înainte să-ţi pice fisa. Aşa că am împrumutat un tub de acril negru şi m-am pus pe treabă. 


Borcanele au fost spălate şi uscate în prealabil. Ar fi fost prea simplu să le vopsesc cap-coadă, aşa că am decupat o inimă de hârtie şi am vopsit peste.





Le-am lăsat la uscat cam 20 de minute, dar cred că erau gata de manevrat mult mai devreme.


Hmmm, Nutella♥

Bineînţeles, am completat cu puţină ojă cu sclipici. Dacă stau să mă gândesc, aş putea vopsi un borcan doar cu ojă, dar am să amân acest proiect pentru când voi avea mai mult timp la dispoziţie.



Nu m-am putut opri la doar aceste două borcane şi am mai colorat şi mini-felinarul în care depozitez uleiurile şi lumânările. Plus o cutie, pe care am uitat să o fotografiez (dar a ieşit frumos).




Şi dacă tot vorbim despre spaţii de depozitare, îţi prezint noua căsuţă pentru farduri. A fost salvată” din Cora, contra sumei de 9 lei.



So...Ţi-am dat idei pentru weekend?

12 comments :

  1. Ce simplu si frumos!
    Si eu mi-am propus sa fac toamna-iarna asta mai multe proiecte diy... insa in luna octombrie am fost plecata mai mult de jumate` luna de acasa, asa ca weekendul asta pregatesc ghivecele de flori pentru iarna. am vreo 70 asa ca o sa imi ia ceva timp sa pun toata gasca de muscate & co la adapost :)
    te invit pe la mine, m-am mutat in casuta noua :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulţumesc, Diana! Şi eu am fost mult prea aglomerată pentru cât sunt de comodă, abia am apucat să iau gurile de aer necesare supravieţuirii :) 70 de ghivecele? Eşti o eroină! Eu abia am apucat să am grijă de un cactus :) Felicitări pentru căsuţă :* Şi abia aştept să văd diy-urile.

      Delete
    2. fara sa vreau am ajuns la cifra asta... cand m-am mutat cu al meu sot, aveam la inceput doar cateva plante de interior. apoi am navalit peste tot in jurul casei, si nu m-am putut abtine de la cumparat in fiecare primavara rasaduri noi... chiar daca, atunci cand stateam cu ai mei... nici macar nu ma uitam la florile mamei, care e o gradinareasa adevarata :) se pare ca, fara sa vreau, am mostenit-o :)) te pup

      Delete
    3. Și mama e o grădinăreasă adevărată și, chiar dacă stă la apartament, a adoptat multe flori :) Nici eu nu prea m-am împăcat cu florile ei cât am stat acasă, însă cine știe, poate într-o zi mă izbește și pe mine :)) Pup!

      Delete
  2. Super dragut si ingenios, bravo! :) Toate arata foarte bine. Te pup, weekend placut!

    ReplyDelete
  3. Ce ingenios! Nici cutia aia nu mi-e indiferenta, trebuie sa imi fac drum in Cora :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you! Aşa fericită eram când am văzut-o, mai ales că am şi un stencil cu Marilyn şi pot să încep o mini colecţie :*

      Delete
  4. Ce dragut! Borcanelul cu inimioara imi place mult!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulţumesc, Dara! Şi mie tot ăla îmi place mai mult :)

      Delete
  5. Ce tare, imi place al 2-lea borcan foarte mult, si felinarul iar e dragut.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Săr'mâna! Pe felinar mă gândeam să-l mai colorez cu nişte dungi orizontale, sper să-mi iasă şi să nu-mi pară rău :) Te pup :*

      Delete