November 6, 2013

[NOTD] Night Gal

După cum povesteam într-o postare anterioară, a început să mă fascineze iarăşi movul (dar m-a ţinut mai puţin decât mă aşteptam, pentru că acum sunt în căutare de burgundy). Pentru cât m-a ţinut totuşi, mi-am satisfăcut pofta cu o ojă de la Maybelline Color Show, în nuanţa 104 Noite de Gal, un mov curat şi intens.


Pensula este asemănătoare celor de la Flormar, lungă şi subţire - nu am avut niciun fel de problemă la aplicare. Cantitatea este de 7 ml, deşi eram convinsă că are mai mult - probabil datorită design-ului alungit al sticlei şi capacului, care îmi place mult.



Pentru a deveni opacă, oja trebuie aplicată în 2-3 straturi (eu m-am limitat la 2 pentru că nu mai aveam răbdare, deşi ar fi mers încă unul, ). A rezistat pe unghii undeva la 3 zile, cu câteva mici rateuri la vârfuri (unde, de obicei, oja dispare repejor). Însă nu mă mai lungesc şi las pozele să vorbească:





În lumina directă a soarelui, nuanţa de mov se mai deschide şi parcă se mai îndulceşte:


Îmi place culoarea asta din orice unghi şi în orice lumină. Este, cu siguranţă, unu dintre ojele de care voi abuza iarna asta, împreună cu un sângeriu superb, pe care-l voi prezenta data viitoare :)

Unghiile tale ce culori preferă în perioada asta?

10 comments :

  1. Nu stiu de ce, dar mie nu prea imi place movul. Am una singura, un mov inchis sidefat care este printre ojele mele preferate, dar arata bine doar pe unghii lungi. Dar asa daca stau sa ma uit prin magazin la oje, niciodata nu ma indrept catre mov..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Când eram mai tânără, mă feream de mov ca de ciumă (nu știu nici acum de ce). Și într-o zi m-a izbit o iubire atât de puternică, încât am început să colecționez tot felul de articole vestimentare mov :) Apoi m-am liniștit, mi-am îndreptat atenția către alte culori, apoi m-a luat din nou. Așa e relația mea cu movul: on&off :)

      Delete
  2. Yup, una dintre nuantele la care imi fuge si mie gandul des.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bine că nu sunt singura :) Mi se pare o culoare atât de frumoasă, mai ales pentru zilele astea însorite de toamnă (păcat că nu va mai dura mult vremea frumoasă). Te pup!

      Delete
  3. exact un burgundy am si eu pe unghii acum, de la sephora.
    nu stiu de ce, toamna si iarna prefer culorile inchise, desi zilele astea m-a tentat sa ma fac cu un tucoaz foarte frumos...
    sau ink, de la opi, un bleumarin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ink arată într-un mare fel! Mie mi se pare că bate undeva între bleumarin și mov. Oricum, e superbă nuanța! Și eu încep să folosesc culori închise toamna, fie pe unghii, fie pe buze (sau ambele deodată). Te pup!

      Delete
  4. La oja asta eu aplic 2 straturi mai grosute si mi se pare ca e suficient asa.
    Abia astept sa vad si sangeriul, eu sunt fan :), foarte rar ma prinzi cu unghiile colorate altfel decat in culori foarte inchise sau rosu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tot două straturi am aplicat și eu, însă în bătaia soarelui se observă niște goluri :) Asta doar dacă te uiți foarte atent, overall arată cum trebuie. Vine imediat și sângeriul :D Pup!

      Delete