November 8, 2013

I'm lovin' ♥ Essence Studio Nails Caring Oil

Am prezentat în trecut, aici și aici, două uleiuri pentru cuticule, de care am fost relativ încântată, singura nemulțumire fiind legată de ambalaj și de faptul că, de cele mai multe ori, uleiul curgea din sticluță. 


Astăzi povestesc despre un ulei de cuticule de la Essence, de care sunt foarte încântată din toate punctele de vedere. Ca să nu mă lungesc foarte mult, am să punctez toate aspectele:

  • Are 3.5 ml și a costat în jur de 10 lei;
  • L-am cumpărat în martie și abia am trecut de jumătatea sticluței, în condițiile în care îl folosesc zilnic, de mai multe ori pe zi;
  • Are termen de valabilitate de 18 luni de la deschidere;
  • Hidratează foarte bine, iar senzația durează mai mult decât eram obișnuită de celelalte uleiuri;
  • Am observat că unghiile îmi cresc mai cu spor de când îl folosesc;
  • Am ajuns la performanța de a-mi face manichiura la o săptămână jumătate și asta o datorez îngrijirii regulate cu ulei;
  • Are aplicatorul sub formă de burețel (asemănător celor pentru corector sau lipgloss) și e o adevărată plăcere să-l folosesc (după ce aplic, îl masez totuși cu buricele degetelor);
  • Se închide foarte bine și nu mi s-a întâmplat niciodată să curgă, chiar dacă îl arunc aiurea prin geantă;
  • Ambalajul aduce cu cele pentru ojă, mi se pare tare simpatic;
  • După ce consum uleiul, pot păstra ambalajul pentru a-mi face propriul mix de uleiuri;
  • Are un miros plăcut de portocale, care totuși dispare rapid;
  • E suficientă o cantitate minusculă pentru a acoperi toate degețelele;


Listă de ingrediente:

Isopropyl Myristate(GOOD), Polydecene(GOOD), Hydrogenated Styrene/Isoprene Copolymer(GOOD), Caprylic/Capric Triglyceride(BEST), Tocopheryl Acetate(BEST), Hellianthus Annuus (sunflower) Seed Oil(BEST), Commiphora Abyssinica Resin Extract(POOR), Aesculus Hippocastanum (horse Chestnut) Seed Extract(GOOD), Panax Ginseng Root Extract (BEST), Butyl Acetate (GOOD), Propylene Glycol Dicaprylate/Dicaprate(GOOD), Ascorbyl Palmitate (BEST), Bht (AVERAGE), Parfum (fragrance) (POOR), Limonene (POOR), Linalool (POOR), Buthylphenyl Methylpropional(POOR), Citral(POOR), Ci 26100 (red 17)(AVERAGE), Ci 47000 (yellow 11) (AVERAGE).


Tu ce foloseşti pentru hidratarea cuticulelor?

6 comments :

  1. Nu l-am vazut pana acum, insa nici n-am mai trecut de ceva vreme pe la vreun stand. L-am trecut pe lista, in special pentru recipient :), pt. ca la 10 lei m-as fi asteptat macar la un ulei de migdale in compozitie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Recipientul îmi place și mie mult. Și putem pune noi ulei de migdale în el :)

      Delete
  2. Pare fain, ma incanta in mod special aplicatorul. Il trec pe lista! :)
    Te pup

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chiar e fain :) Burețelul se îmbibă cu mult ulei, eu îl șterg de gâtul sticluței înainte să aplic. Te pup și eu!

      Delete
  3. Pare chiar tare. Eu testez acum unul de la Golden Rose si chiar sunt multumita de el, ma si mir :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)) N-am mai ajuns de mult pe la un stand GR, mi-e dor să casc gura pe acolo. Te-aş întreba mai multe, dar vreau să-l termin pe ăsta înainte să cumpăr ceva asemănător :)

      Delete