October 23, 2013

[NOTD] Stay the Night

Am revenit cu o manichiură demnă de toamnă, un burgundy de la OPI Liquid Sand. Prima mea ojă de la OPI a fost primită tot cu ocazia zilei de naștere, tot de la colegi (niște simpatici, ce să zic). Sticloiul (pentru că e mare) are 15 ml și este o bază burgundy cu sclipici roșiatic. 




Devine opacă din două straturi, cu un finish nisipos, grunjos. Pensula nu îmi place în mod deosebit; fiind o ojă groasă, grea ca textură, o pensulă mai plată și rotunjită la colțuri ar fi fost mult mai indicată, dar ce știu eu?


O altă neplăcere este că după o zi, poate două, sclipiciul își pierde culoarea și devine argintiu. Nu arată rău, însă cel roșiatic stă mult mai bine pe baza aia. Din acest motiv, aplic un topcoat transparent, doar ca să mă asigur că totul rămâne intact, ca după aplicare. În ciuda așteptărilor mele de a nivela suprafața ojei, topcoat-ul se mulează perfect, păstrând textura.


Înainte de a folosi OPI Stay the Night (căci acesta este numele ojei – sau “pastei de unghii”, ca să citez o doamnă simpatică ce-și căuta lacuri colorate prin DM), am aplicat Peel off base-ul de la Essence. Deși este albă, după uscare se transformă într-o bază incoloră, cu finish lucios, plăcut.

Produse folosite


Am și testat baza: mă așteptam să fie rigidă, să împing lacul la un colț și să-l văd cum cade cu totul, păstrând forma unghiei. Însă e mai mult ca un lipici și trebuie să împingi lacul de pe toată suprafața unghiei, puțin câte puțin, până când se elimină complet. Chiar și așa, e mult mai OK decât să mă chinui cu acetonă, mai ales la capitolul oje pretențioase, cu sclipici.





În ciuda neajunsurilor, e o ojă frumoasă, aşa-i?

4 comments :

  1. Eu admir ojele astea, ma holbez fascinata la ecran, dar nu cred ca le-as putea suporta pe unghii. Daca nu e neteda suprafata e a big no-no pentru mine, sunt o ciudata :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sunt frumoase, dar de la distanță, nu? :)) Eu nu suport să-mi folosesc mâinile cât sunt crețe (după duș/baie), mi se pare oribilă senzația. Deci înțeleg partea cu big no-no :))

      Delete
  2. Am tot admirat si eu oja asta, a fost singura din colectia nisipoaselor care m-a atras. Mi-am luat in schimb o nisipoasa de la golden rose, nr. 58, seamana destul de bine cu asta. Am purtat-o de doua ori si tot nu stiu daca imi place senzatia de unghii grunjoase sau nu :). Dar baza aia trebuie sa mi-o iau si eu, e un chin s-o dau jos.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, GR 58 chiar seamănă foarte bine cu asta. Şi e mult mai ieftină. Baza aia chiar e o investiţie bună. Am încercat să o folosesc şi sub o ojă normală, însă nu am fost mulţumită, pentru că începuse să se cojească după o zi jumate. Dar pentru oje cu texturi fancy, e perfectă :)

      Delete