October 21, 2013

[Review colectiv] Spume de curatare

La momentul actual folosesc două spume pentru curățarea tenului. Prima despre care povestesc e și cea care îmi place mai puțin-spre deloc: Nivea Aqua Effect Cleansing Mousse. A costat aproape 18 lei și are 150 ml (mi s-a părut cam scumpă).  Îmi place ambalajul roz și pompița: la fiecare spălare folosesc două, deși una singură scoate suficientă spumă.


La prima folosire mi s-a părut că spuma nu-și face treaba. Ca să descriu senzația, era ca și cum nu aș fi folosit deloc spumă și aș fi întins și masat doar apă pe față. După câteva săptămâni de folosire, m-am mai obișnuit, pare mai plină, mai fină, însă am rămas cu un gust amar. O folosesc pentru demachierea de dimineață.


Spumă de curățare Nivea Aqua Effect – listă de ingrediente:

Aqua, Sorbitol (GOOD), Glycerin (GOOD), Decyl Glucoside (GOOD), Disodium Cocoyl Glutamate (GOOD), Glyceryl Glucoside(GOOD), Prunus Amygdalus Dulcis Oil (GOOD), Panthenol (GOOD), Propylene Glycol (GOOD), Polyquaternium-10 (GOOD), PEG-40 Hydrogenated Castor Oil (GOOD), PEG-200 Hydrogenated Glyceryl Palmate (GOOD), Sodium Sulfate (GOOD), Sodium Chloride (GOOD), Citric Acid (GOOD), Sodium Benzoate (GOOD), Butylphenyl Methylpropional (POOR), Benzyl Alcohol (AVERAGE), Geraniol (POOR), Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde (POOR), Parfum (POOR).


Toate ingredientele marcate cu roșu sunt scent ingredients, alergeni, iritanți. Sfârșitul listei de ingrediente ar fi alarmant în condițiile în care aș ține produsul pe față. Dar având în vedere că nu stă pe ten mai mult de un minut, să zicem că trecem cu vederea. Totuși, nu voi recumpăra spuma de la Nivea.

A doua spumă care m-a tentat și în a cărei posesie am intrat mai greu este Balea Med Ultra Sensitive. Am ales varianta travel-size de frică să nu am o altă experiență nasoală. Ambalajul micuț e perfect pentru călătorii, iar cei 50 ml au costat în jur de 5 lei. Nu am găsit-o la DM-ul din zona Lujerului (nici varianta travel-size, nici cea full-size), însă era în cel din Brașov.


Îmi place mult cum interacționează cu pielea mea, îmi aduce aminte de spuma de la Boots - este fină și se masează frumos pe ten. Folosesc două pompițe la fiecare spălare, o am de mai bine de 5 săptămâni și abia am ajuns la jumătatea tubului.

Spumă de curățare Balea Med Ultra Sensitive – listă de ingrediente:

Aqua, Sorbitol (GOOD), Glycerin (GOOD), Capryl/ Capramidopropyl Betaine (GOOD), Disodium Cocoyl Glutamate (GOOD), Sodium Cocoamphoacetate (GOOD), Sodium Chloride (GOOD), Citric Acid (GOOD), Caprylyl Glycol (GOOD), Ethylhexylglycerin (GOOD), Decylene Glycol (GOOD), Isopropyl Alcohol (POOR) Allantoin (BEST).


Spuma conține un singur iritant, care se află spre sfârșitul listei și un anti-iritant (ultimul de pe listă), deci ambele sunt în cantitate mică. După ce termin cu cele două, probabil voi achiziționa spuma Balea în variantă full-size, care are 175 ml și costă în jur de 15 lei. Sunt foarte încântată de apariția acestei spume, pentru că prefer varianta asta pentru demachierea de dimineață, iar produsele Balea sunt budget-friendly și la îndemână.

Tu ai încercat spuma de la Nivea? Cum te-ai înţeles cu ea?

8 comments :

  1. Eu tot vanez spuma de la balea, dar nu e de gasit in dm-ul de la mine din oras. Nivea nu prea ma tenteaza, probabil ca as lua-o doar daca as ramane in pana totala de produs de curatare.
    Pana una alta, astept 2 geluri de pe iherb, un eucerin pe care l-am mai avut si mi-a placut si un neutrogena de care sunt foarte curioasa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dacă vrei, îţi pot trimite de aici varianta travel size sau cea normală, numai să-mi spui. Momentan am demachiante suficiente - la capitolul ăsta am de unde alege, la creme e mai greu. Să-mi povesteşti de cel de la Neotrogena, sunt şi eu curioasă :)

      Delete
  2. Eu nu ma inteleg asa de bine cu produsele de curatare sub forma de spuma. Am impresia ca imi usuca destul de tare pielea. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hm, mie îmi plac mai mult decât altele şi nu am avut probleme (spuma de la Boots e the best). După ea ar fi gelul de la Eucerin, care mi-a plăcut mult şi chiar nu usucă pielea.

      Delete
  3. Cand voi termina gelul de curatare eucerin, ma voi orienta si eu catre spuma balea. Multumim pt informatii!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi-e dor de gelul ăla, mi se părea atât de cremos :) Unul din aspectele faine la spuma asta este că are și variantă mică, deci dacă nu-ți place, nu e mare pierdere. Te pup!

      Delete
  4. Eu nii nu stiam de spuma de la Balea. O s-o caut si eu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi, știi acum :) E 16 lei varianta mare, am să mi-o iau și eu imediat ce se termină spuma de la Boots. Pup! :*

      Delete