October 14, 2013

NOTD - Green Feathers

Știu că vara a trecut și e cazul pentru nuanțe mai serioase, dar mi-e greu să mă despart de culorile vii care-mi țineau companie la piscină. Săptămâna trecută. într-o notă nostalgică, am scotocit printre oje și am ales o nuanță de verde-turcoaz de la Alix Avien, primită de la Georgia cu ocazia zilei de naștere.



E mică și simpatică, devine opacă din două straturi, timpul de uscare este rapid spre mediu și chiar dacă pensula e scurtuță, se poate lucra cu ea decent.


Ca să “împopoțonez” proaspăta manichiură, am ales un topcoat Nails Inc. Feathers, primit tot de ziua mea de la colegi. Îmi venea să-l aplic pe toate unghiile, însă prima și ultima oară când am făcut asta mi-am blestemat zilele încercând să-l îndepărtez. Nu exagerez când spun că am stat peste 20 de minute trăgând și ștergând micile tubulețe colorate de pe unghii.

Produse folosite





Așa că, de data asta, m-am mulțumit să rezum chinul la doar patru unghii, dar efectul mi-e pe plac. 


Am mai aranjat tubulețele cu ajutorul unei scobitori, pentru că unele au tendința de a ieși din decor. Mi se pare că merge perfect peste oja de la Alix Avien, însă abia aștept să îl încerc și peste alte baze. 

6 comments :

  1. Ce frumoasa e combinatia! Sa stii ca si eu port nuante tari in perioada asta, imi ridica moralul imediat. Inca nu ma pot "adapta" la culori de toamna... Te pup!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulţumesc, Georgia :D Încet-încet ajungem şi la alea de toamnă. Un purpuriu, un verde smarald nu-ţi fac cu ochiul? Te pup :*

      Delete
  2. Ce frumos se vad combinate! Cred si eu ca se sterge destul de greu oja de la Nails Inc., dar merita pentru efect.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Săr'mâna :) Merită, dacă te rezumi la câteva unghii şi te pregăteşti pentru ce urmează.. Nu e chiar atât de rău, având în vedere că şi rezistă pe măsură, dacă vrei s-o laşi mai mult pe unghii. Pup!

      Delete
  3. Ce frumos iti vine combinatia!
    Oja de la astor o am si eu, fix nuanta asta, dar cred ca am nimerit una proasta, pentru ca se aplica groaznic, cu dungi. Am declarat-o oficial cea mai proasta oja din colectie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)) Trebuie să fie şi una din asta prin colecţia de oje. Mulţumesc mult! :*

      Delete