November 13, 2013

[DIY Project] When in doubt, paint!

Dacă tot m-am lamentat acum două săptămâni că am restanțe la capitolul proiecte DIY, am intrat serios în pâine și m-am apucat să...vopsesc caloriferul. Îmi plac spațiile aerisite, în culori luminoase, însă mi se părea că merge o pată de culoare în cameră. Și de ce să completez cu o perdea sau un covor, dacă pot vopsi ceva?


Spre deosebire de cazul ultimelor creații, de data asta am avut de ales între negru și vișiniu. Și am ales negru, din nou. Procesul a fost mai messy decât mă așteptam, noroc că mi-am luat măsuri și am protejat parchetul cu o coală. 


Și, spre deosebire de vopsirea caloriferelor în alb, când ți se pare că ai terminat treaba dintr-un strat, aici a fost nevoie de două. Două straturi în două ore (și timpul alocat scoaterii mirosului de vopsea din dormitor).


Din nefericire, nu sunt chiar atât de îndemânatică pe cât mă cred, therefore am reușit să murdăresc frumusețe de perete cu vopsea neagră. Din fericire, am mascat greșeală cu un puseu de creativitate, folosindu-mă de stropii de vopsea și toate ojele din dotare.




Rezultatul final mi-e pe plac și m-am hotărât că e timpul să folosesc caloriferul nu doar ca pe o sursă de căldură, ci și ca suport pentru diverse cărți/ agende care nu mai aveau loc pe rafturi.


Mă gândeam să-l mai înfloresc cu vișiniul (mai la primăvară, pentru că acum e vreme de stat cu geamul larg închis). 

Să-i fac niște flori de mac sau să-l las așa?


10 comments :

  1. Flori de maaaac, da! Doamne ce idei ai, te invidiez!

    ReplyDelete
  2. eu l-as face mov pe al meu, cu flori de hibiscus albe!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ce idee faină! Dacă te apuci de vopsit totuși, să-mi trimiți o poză :)

      Delete
  3. Ha ha, ce interesant! Arata bine si te felicit pentru creativitate si rabdare. Eu nu stiu daca m-as incumeta. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Îți mulțumesc mult, Dara! Zici că nu te încumeți, dar depinde de cât de mult vrei să vezi caloriferul în altă culoare și până la urmă te apuci și-l vopsești :)) Te pup!

      Delete
  4. ..si flori de mac :), da! dar sa stii ca usuca tot ce pui intre...am facut-o si eu si multe s-au deteriorat...bine, acum si cat de fierbinte este!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu am pus niște agende și câteva cărți. Din nefericire pentru mine, caloriferele nu se încălzesc pe cât de mult aș vrea. Dar am să fiu pe fază, mersi că m-ai avertizat! Pup!

      Delete