November 22, 2013

[NOTD] Festive Purple

Îmi propusesem să mă abţin de la a mai cumpăra oje fără milă, însă trebuie să recunosc că, din când în când, mai am scăpări. Una din ele a fost când am pus mâna pe un catalog Oriflame şi am văzut că au lansat o nouă colecţie de oje, Power Shine Palladium. Toate nuanţele sunt superbe, însă ca să nu mă simt foarte vinovată, m-am limitat la una singură: Festive Purple.


Am inaugurat-o chiar în seara în care am primit-o, adică sâmbătă şi am purtat-o pe unghii toată săptămâna, cu un mic retuş la vârfuri, făcut miercuri seară. Nu a sărit, ci doar s-a tocit puţin de la prea mult tastat.


Rezistă foarte bine şi devine opacă dintr-un singur strat (dar, ca de obicei, eu aplic două). Baza ojei este un mov-prună, plin de particule sclipicioase, fine şi colorate. Cel mai mult îmi place că are un finish lucios şi se usucă incredibil de rapid: în mai puţin de 5 minute te poţi manifesta în voie.


Pozele au fost făcute seara, la lumina becului, pentru că doar aşa i-am putut surprinde frumuseţea. În cele câteva ore de soare de săptămâna asta nu am avut timpul necesar pentru o mini-şedinţă foto.


Ca dezavantaje, aş trece faptul că sticluţa, în toată drăgălăşenia ei, are doar 5 ml şi am plătit în jur de 16 lei, preţul fiind cel de lansare. În mod normal, mi se pare că sare de 20.


Cu toate astea, sunt foarte încântată şi mulţumită de ea şi intenţionez să mă folosesc de scuza cadourilor de Sărbători pentru a adăuga încă două nuanţe la colecţie. Am ochit un bleu şi un alb pudrat, ambele la fel de sclipitoare.

10 comments :

  1. O am pe cea albastra dar observ ca e superba si asta! <3 Ce-i de facut cu ojele astea? E usor de cazut prada tentatiei, una azi, una maine, una mai ieftina, una mai scumpa dar cand tragi linie si aduni te sperii :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uite așa am ajuns cu o cutie plină de oje, nici nu știu când s-au strâns. Am încercat să mai fac ordine, să mai eliberez spațiul, dar mi-e că peste câteva luni voi bate iar recordul dacă nu mă țin tare. Sunt atât de multe că unele au fost consumate doar de două ori, nici nu se cunoaște că am umblat la ele :)) Și abia aștept să pun mâna și pe cea albastră. S-ar putea să încep să o visez :)

      Delete
  2. E foarte frumoasa. N-am mai rasfoit un catalog oriflame de un secol, incerc sa ma tin departe de tentatii. La oje mi-e si mie destul de greu sa ma abtin, dar anul asta mi-a reusit, nu cred ca mi-am cumparat mai mult de 5.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ai voință, felicitări! Eu am dat iama în oje din nou și mai am un wishlist pe foaie, de care nu mă țin pentru că-mi fug ochii în toate părțile. Zilele trecute am cumpărat Rimmel Space Dust Aurora și vreau și Total Eclipse,plus multe altele..

      Delete
  3. Mi-am dorit si eu fix nuanta asta, dar parca nu ma indur sa dau aproape 20 de lei pe o sticluta asa mica, plus ca Oriflame nici nu e la indemana

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, e destul de scumpă pentru cantitate. Plus de asta, trebuie să fie ceva asemănător out there la un raport preț-cantitate bun :) Eu am luat-o la reducere, sper să aibă în continuare promoții de Sărbători ca să iau și celelalte două nuanțe :)

      Delete
  4. am ceva asemanator, mai inchisa...foarte frumoase numai ca se curata greu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Să știi că asta are sclipiciul fin, nu are textură grunjoasă și se curăță ușor, fără să păteze. Iar la cele care se curăță greu am observat că rezistă mult mai bine pe unghii, deci tot au un o parte bună :) Te pup!

      Delete